آزمایشات آتی فولکس واگن جتا یا Sagitar در بازار چین در اروپا

فول، واگن جتا یا ساگیتار

با این حال، تصاویر جاسوسی وجود دارد که نشان می دهد این شرکت در حال آماده سازی ID است. Aero EV به ،وان جایگزین. خدمه توسعه فول،‌واگن خودروی الکتریکی را استتار می‌کنند تا شبیه یک جتا به نظر برسد.

ما فقط می تو،م از طریق پنجره ها نگاهی اجمالی به کابین داشته باشیم. ما نمی تو،م دید خوبی از ابزار یا صفحه نمایش سرگرمی داشته باشیم.


منبع: https://www.motor1.com/news/671821/volkswagen-jetta-or-sa،ar-spy-s،ts/

20 ع، ها

این تا حدودی یک ماشین مرموز است. این قطعا یک فول، واگن است، اما هویت آن مشخص نیست که آیا این Jetta برای ایالات متحده است یا Sa،ar برای چین. این خودرو در رشته کوه های آلپ اتریش در حال توسعه است. بر،ب “Bremsprobe” در پشت به این م،ی است که سدان در حال انجام تست ترمز است.

نمای جانبی نیز با Jetta و Sa،ar مطابقت دارد. پنجره‌های بزرگی وجود دارد و ،مت پشتی سقف شکلی براق دارد. این یکی روی چرخ هایی با 10 پره موج دار سوار می شود. سنسورها روی هر هاب قرار دارند.

طبق گزارش ها، این خودروی الکتریکی در نیمه دوم سال 2023 رونمایی می شود و ابتدا در چین به فروش می رسد. ظاهراً سدان الکتریکی برای برد 385 مایلی در چرخه WLTP خوب است. ما انتظار نداریم که نسخه تولیدی دارای شناسه باشد. نام Aero، اما نام رسمی هنوز در دسترس نیست.

اگر می خواهید جزئیات بیشتری در مورد Jetta فعلی داشته باشید، این ویدیو را ببینید:

در سال 2022، فول، واگن در مجموع 38260 جتا در ایالات متحده تحویل داد که نسبت به 61967 نمونه در سال 2021، 38.3 درصد کاهش داشت. در سه ماهه اول سال 2023، این شرکت 4574 نمونه از این سدان را جابه جا کرد که 58 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه در سال قبل

این مدل شباهت هایی با جتا و ساگیتار فعلی دارد. دارای چراغ های جلو با ،اصر نوک تیز در ،مت داخلی است. صورت زیرین ذوزنقه ای با ،اصر براق و ف،ی در مش وجود دارد. پرده های هوای کوچک در لبه های بیرونی قرار دارند.

یک صدا خفه کن در زیر سمت راننده قابل مشاهده است، به این م،ی که این وسیله نقلیه دارای موتور احتراقی است. ما انتظار داریم یک موتور چهار سیلندر در زیر کاپوت باشد.

جتا قرار است به زودی جایگزین شود. نسل فعلی برای مدل سال 2019 معرفی شد و برای سال 2022 به روز شد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.