آکورا در ماه آوریل با NSX خداحافظی کرد و از نسخه 169500 دلاری تیپ S که تنها با 350 خودرو محدود شده بود، رونمایی کرد. با این حال، تنها چند روز پس از اولین نمایش جه،، جان ایکدا، معاون رئیس و مدیر برند، اشاره کرد که این دستگاه عملکرد در آینده به ،وان یک مدل الکتریکی بازخواهد گشت. همین شخص در مصاحبه ای با مجله خبری هفتگی برنامه نسل سوم NSX را تکرار کرد. نیکی آسیا.
جالب اینکه، نیکی آسیا افرادی که با برنامه آکورا آشنا هستند، نقل می کند که می گوید یک NSX تمام الکتریکی می تواند در اوایل سال 2026 وارد بازار شود، زم، که شرکت مادر Honda e:Architecture اختصاصی خود را معرفی کند. با این حال، در این مرحله هیچ چیز رسمی نیست، بنابراین این اطلاعات تایید نشده را با نمک ضرب المثل بگیرید. این واقعیت که Jon Ikeda در مورد بازگشت این مدل تنها چند ماه پس از معرفی Type S کاملاً پر سر و صدا است، نشان می دهد که این شرکت از نام افسانه ای چشم پوشی نخواهد کرد.
در همین حال، علاقه مندان به موتورهای گازسوز می توانند سیویک تایپ R جدید را ،یداری کنند یا منتظر اینتگرا تایپ S باشند که ظاهراً برای اولین بار هفته گذشته جاسوسی شد. البته، آینده الکتریکی است (چه با باتری یا یک سلول سوختی هیدروژنی) زیرا هوندا متعهد شده است که تا سال 2040 ICE را به کلی کنار بگذارد.