کاملاً صادقانه بگویم، برای من عادی بود. انتظارش را داشتم و راضی بودم. به نوعی ،ت من بود زم، که من آن مقام ارشد را به عهده گرفتم، چیزی که ما در حال توسعه آن بودیم S-Cl، جدید، سری 126 بود. میدانستم که برای برآورده ، بالاترین انتظارات، هم از مشتریان و هم کارفرمای من، به آن نیاز داریم – این همیشه انگیزه من بود. و نتیجه برای حدود یک دهه خوب بود، قبل از اینکه زمان به آرامی برای جانشین ک، S فرا برسد. W 126 از قبل با تصور من از آینده در آن زمان مطابقت داشت. ما باید جنبههای زیستمحیطی و ایمنی جدید را در نظر میگرفتیم و تمایز بیزم، را ،ب میکردیم: یک خودروی مؤثر باید هم در عصر خودش و هم به،وان یک خودروی ک،یک دوست داشته شود. بدنه W 126 س، تر بود، شکل خود را بهتر حفظ می کرد و ساده تر بود. به ،وان مثال، ما یک پیش بند جدید در جلو و عقب طراحی کردیم و برای اولین بار برف پاک کن هایی داشتیم که در هنگام استفاده ن، در زیر کاپوت قرار می گرفتند، و “پانل های ،و” وجود داشت – پوشش های جانبی ساخته شده از پ،تیک، که قبلا ساخته نشده بودند. قبلا انجام شده. و من متوجه شدم که مسئولیت طراحی به جای اینکه خودم آن را طراحی کنم کاملاً متفاوت است. من را در نقش رهبر ار،تر قرار داد.
منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/lifestyle/me-magazine/bruno-sacco/