اتحادیه اروپا رای ممنوعیت ICE را به دلیل نگرانی آلمان در مورد هزینه ها و از دست دادن شغل به تعویق انداخت

اتحادیه اروپا پس از ابراز نگر، آلمان در مورد طرح های سبز این اتحادیه، رای کلیدی ممنوعیت خودروهای موتور احتراقی را به تاخیر انداخت. موضوع مشخص این است که تحریم ها چگونه بر صنعت خودرو و استفاده از سوخت الکترونیکی در خودروها پس از سال 2035 تأثیر می گذارد.

در حال حاضر، مقامات اتحادیه اروپا و آلمان به دنبال گزینه هایی برای اجازه استفاده از سوخت های الکترونیکی پس از سال 2035 هستند و این هفته نشانه هایی در برلین وجود داشت که نشان می دهد ،ت آلمان برای مصالحه ای آماده است که به ادامه روند ،وج از این سوخت اجازه دهد. رئیس کمیسیون اروپا، اورسولا فون در لاین، قصد دارد یکشنبه با اولاف شولتز، صدراعظم آلمان دیدار کند و احتمالاً این موضوع مورد بحث قرار خواهد گرفت.


منبع: https://www.motor1.com/news/655646/eu-delays-ice-ban-vote/

به این دلایل، بسیاری از مردم تردید دارند که سوخت های الکترونیکی راه حل من،ی ارائه می دهند یا باید بخشی از یک استراتژی حمل و نقل جامع باشند. آنها معتقدند که استثنائات سوخت های فسیلی و سوخت های الکترونیکی باید به حمل و نقل هوایی و کشتیر، محدود شود که کربن زدایی آنها دشوارتر است. با این حال، برخی از مقامات اتحادیه اروپا خوشبین هستند که می توان به مصالحه دست یافت.

حذف انتشار گازهای گلخانه ای ناشی از حمل و نقل بخش مهمی از اه، اتحادیه اروپا برای کاهش 55 درصدی گازهای گلخانه ای در این دهه و دستیابی به بی طرفی آب و هوا تا سال 2050 است. با این حال، نگر، هایی در مورد تأثیر آن بر صنعت خودرو در زمان گذار به تولید خودروهای الکتریکی وجود دارد. این نگر، ها در ماه گذشته زم، که فورد اعلام کرد حدود 3800 شغل را در سراسر اروپا کاهش می دهد، محقق شد که انتظار می رود کارگران در آلمان و بریت،ا بیشترین ضربه را ببینند.

در نظر گرفته شد که این رای، تایید معمول توافقی باشد که اتحادیه اروپا در سال گذشته به آن دست یافت که ممنوعیت خودروهای جدید سوخت فسیلی را از سال 2035 آغاز می‌کند.

با این حال، تدوین قو،ن برای سوخت های الکترونیکی به کاهش مشاغل در تولید خودرو نمی پردازد. این تنها راهی را برای ادامه عملکرد خودروهای احتراق داخلی موجود فراهم می کند. علاوه بر این، هر قانونی احتمالاً با خلأهای فنی همراه است. تعریف فعلی سوخت های الکترونیکی را می توان به گونه ای تفسیر کرد که شامل سوخت های فسیلی است که با استفاده از برق تجدید پذیر پالایش می شوند، نه فقط سوخت های تولید شده از منابع زیستی یا مصنوعی. در مورد سوخت‌های زیستی و مصنوعی، در حال حاضر تولید آنها گران‌تر از سوخت‌های حاصل از منابع سنتی است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.