962C مورد بحث در طول مسابقه استقامت لمانز 1988 هشتم شد و در پیست های معروفی مانند هوکنهایم در آلمان و هانگارورینگ در مجارستان به پیروزی رسید. از آنجایی که قبل از هر چیز یک ماشین مسابقه بود، رانندگی در جاده های عمومی کاملاً ترسناک است. Jonty Wydell می گوید که فرمان سنگین است و دور چرخش وحشتناک است در حالی که دید عقب اساساً وجود ندارد.
راننده سوپراسپرت جانتی وایدل این فرصت را داشت که پشت فرمان بنشیند و در میدلندز بریت،ا در دمای زیر صفر (سانتیگراد) رانندگی کند. این یکی از تنها 91 962 ساخته شده توسط پورشه بین سالهای 1984 و 1991 است. تعداد انگشت شماری از اتومبیلهای مسابقهای در دهه 1990 به استفاده خیاب، تبدیل شدند که نمونههای معروف آن Schuppan 962CR، DP Motorsports DP62s و Koenig Specials 962 است. برای این مثال خاص، توسط متخصص بریت،ایی BBM Sport واجد شرایط برای جاده های عمومی شد.
BBM Sport از یک سیستم کنترل کشش استفاده کرد تا زندگی با 962C را در جادههای عمومی آسانتر کند. با این حال، با 750 ، بخار قدرت به چرخهای عقب خودرویی به س، میاتا در حالی که روی سطح مرطوب رانده میشود، همیشه یک اشتباه کوچک با تصادف فاصله دارید.