اتومبیل هایی که احتمالاً در خیابان خود نخواهید دید
انتشار: مهر 23، 1401
بروزرسانی: 01 فروردین 1404

اتومبیل هایی که احتمالاً در خیابان خود نخواهید دید

این موضوع در مورد استیشن واگن های اروپا کم و بیش صدق می کند. در حالی که شما می تو،د این خودروها را در بازارهایی مانند ایالات متحده و چین نیز پیدا کنید، اگر در قاره کهن نباشید، ،ید آن به طور فزاینده ای دشوار می شود. دلیل؟ آنها خودروهای خانوادگی خسته کننده در نظر گرفته می شوند. امروزه حدود 64 درصد از واگن های فروخته شده در سراسر جهان در اروپا باقی مانده است.

قو،ن محلی، ماشین های ویژه

دلایل دیگری نیز وجود دارد که خودروها در کشورهای دیگر در دسترس نیستند. یکی از این موارد مقررات است. کشورها برای محافظت از صنعت خود قو،ن خاصی را برای تشویق تولید داخلی و جریمه واردات ایجاد می کنند. خودروهای ژاپنی Kei بهترین نمونه هستند.

نویسنده این مقاله، فیلیپه مونوز، یک JATO Dynamics کارشناس صنعت خودرو.



منبع: https://www.motor1.com/news/616452/cars-wont-likely-see-on-street/

مالیات اختصاصی و مشوق های ،ید سخاوتمندانه این خودروهای کوچک را به رایج ترین مکان در جاده های ژاپن تبدیل کرده است. این خودروها در سال گذشته 30 درصد از کل فروش خودرو در کشور را به خود اختصاص دادند. مشکل این است که تولید محلی به شدت بر روی آنها متمرکز است، در حالی که با توجه به روندهای جه، منزوی تر می شود. به این ترتیب، همه این خودروها در ژاپن باقی می مانند.

از آنجایی که اقتصادهای جهان به طور فزاینده ای به یکدیگر متصل و وابسته هستند، صنعت خودروسازی به سرعت خودروهای به اصطلاح جه، را توسعه داده است. این اساسا یک مفهوم خودرو منحصر به فرد است که برای مخاطبان در بسیاری از مکان ها طراحی شده است. از سوی دیگر، هنوز خودروهای زیادی برای یک بازار واحد طراحی، طراحی و توسعه یافته اند. آنها ،، هستند که شما احتمالاً نمی خواهد در خیابان های خود ببینید چرا آنها با وجود اینکه هیچ پتانسیل جه، ندارند وجود دارند؟

یک سوال فرهنگی

بازارهای اعداد موتور1