استون مارتین چهار خودروی الکتریکی را عرضه می کند که جایگزین مدل های ICE موجود نخواهند شد

11 ع، ها

Lucid – که 3.7 درصد از سهام استون مارتین را خواهد داشت – این فناوری را برای راه اندازی سه موتوره مهندسی کرده است. در Air Sapphire 249000 دلاری، سخت‌افزار برای بیش از 1200 ،‌بخار خوب است، که این سدان لو، بزرگ را قادر می‌سازد تنها در 1.89 ث،ه به سرعت 60 مایل در ساعت برسد و حدا،ر سرعت آن 200 مایل در ساعت باشد.

همانطور که اوایل این هفته اعلام شد، خودروهای الکتریکی آینده از موتورهای الکتریکی و ماژول‌های باتری Lucid استفاده خواهند کرد. لارنس استرول، رئیس استون مارتین گفت اخبار خودرو اروپا برنامه‌هایی برای معرفی چهار خودروی الکتریکی در سال‌های آینده وجود دارد که اولین مورد برای عرضه در سال 2025 در نظر گرفته شده است. طرح طراحی رسمی مجاور نسبتا مبهم است، اما ANE معتقد است که یک SUV به س، کوپه را به تصویر می کشد. این خودروهای برقی آینده به جای جایگزینی مدل‌های ICE موجود، همگی به این محدوده اضافه خواهند شد.

اگرچه چند روز پیش خبر جدایی استون مارتین و لوسید اعلام شد، لارنس استرول می گوید که این دو حدود یک سال است که با هم مذاکره کرده اند. در مورد اینکه چرا این برند رده بالای بریت،ایی تصمیم به همکاری با مارک خودروهای برقی مستقر در کالیفرنیا گرفت، رئیس AM می گوید: “Lucid بهترین فناوری بالغ موجود را با بالاترین سطح ، بخار و کمترین ارتفاع باتری نشان می دهد.”

خودروهای برقی جدید با معماری اختصاصی توسعه یافته توسط استون مارتین پشتیب، خواهند شد. پلت فرم م،ار به ،وان ستون فقرات یک SUV، یک گرند تور، یک ماشین اسپرت و یک هایپرکار جدید عمل خواهد کرد. تا پایان دهه، استون مارتین می خواهد به طور کامل محدوده هسته خود را الکتریکی کند. در همین حال، Valhalla اولین مدل هیب، پلاگین خود خواهد بود که در سال 2024 عرضه شود. دو سال بعد، تمام خطوط مدل یک نسخه هیب، یا الکتریکی خالص را ارائه خواهند داد.

استون مارتین Lagonda Vision Concept و Rapide E در نمایشگاه لندن

کانسپت Rapide E و Lagonda Vision را به خاطر دارید؟ در تصویر زیر، این دو قرار بود جاه‌طلبی‌های استون مارتین برای خودروهای برقی را رهبری کنند، اما هر دو پروژه در نهایت لغو شدند. به زودی تا سال 2023، این برند مستقر در گایدون مصمم تر از همیشه برای فروش خودروهای بدون آلایندگی است. همچنین اکنون به لطف سرمایه گذاری های عمده، از نظر مالی بسیار بهتر عمل می کند. برای ایجاد زمینه برای آینده الکتریکی اجتناب ناپذیر، این شرکت با Lucid همکاری می کند.

Lucid یکی از چندین خودروساز است که قطعات را برای استون مارتین تامین می کند. مدل‌های آینده از قطعات صندلی و تهویه مطبوع جیلی استفاده خواهند کرد، در حالی که قرارداد با مرسدس برای دریافت AMG V8 توئین توربو و همچنین معماری الکتریکی و پیشرانه‌های الکتریکی ادامه خواهد داشت.


منبع: https://www.motor1.com/news/674527/aston-martin-four-evs-planned/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.