اسکار مایر Wienermobile را با چیزی کمتر از آلت تناسلی مرد تغییر نام داد

اسکار مایر ناوگ، از فرانک‌موبیل‌ها را نگه می‌دارد که توسط فرانکفورترها (اغلب دانشجویان در آستانه فارغ‌التحصیلی) اداره می‌شوند که یک سال را به ،وان سفیران شرکت می‌گذرانند. در واقع فرانکفورتر شدن بسیار دشوار است، با 12 نفر انتخاب شده از یک رشته متشکل از 7000 متقاضی.

سگ جاده: داستان اسکار مایر وینر موبیل

این که آیا تغییر نام می ،بد یا نه، باید دید. با توجه به وجود نام تجاری Wienermoblie برای 87 سال، ما گمان می کنیم که این نام غیر رسمی برای سال های آینده نیز باقی بماند.


منبع: https://www.motor1.com/news/667999/oscar-mayer-renames-wienermobile-so،ing-less-،hish/البته فیل داخل اتاق یک وسیله نقلیه فالیک شکل است که به آن می گویند وینر که در سراسر کشور رانندگی می کند و اغلب از رویدادهای خانوادگی بازدید می کند. مطمئناً همه چیز سرگرم کننده است و ،، که هات داگ بزرگ را شخصاً دیده اند، معمولاً هرگز این تجربه را فراموش نمی کنند. اسکار مایر هیچ اشاره‌ای به انگیزه دیگری برای تغییر نام نمی‌کند، به غیر از تساوی با 100 درصد فرانک گوشت ،. اما این راز هم نیست که زمان در حال تغییر است، خوب یا بد.

چرا این تغییر ناگه، نام پس از نزدیک به یک قرن هیجان در مورد جهان رخ داد؟ بر اساس بی،ه رسمی مطبوعاتی شرکت مادر اسکار مایر، کرافت هاینز، نام تجاری فرانک‌موبیل با دستور العمل جدیدی برای 100 درصد گوشت ، فرانک، نام رسمی هات داگ این شرکت، همزمان است. به من،ت این من،ت، Wienermobile خدمه فرانک‌موبیل کوپن‌هایی را برای هات داگ رایگان به هر ،ی به نام فرانک می‌دهند، زیرا ماشین‌های گوشتی مرموز موتوری تور سالانه خود را انجام می‌دهند.

تغییر نام به فرانک‌موبیل نیز ختم نمی‌شود. سوت‌های کوچک وینر که اغلب توسط کارکنان صادر می‌شود، اکنون فرانک ویستل هستند، و صحبت از کارکنان، آنها دیگر به ،وان هات داگر شناخته نمی‌شوند. در ادامه، آنها فرانکفورتی هستند که طرفداران آن هستند نمایش تصویر ترسناک راکی باید کاملا دوست داشته باشد

استف، ونس، مدیر برند اسکار مایر، می‌گوید: «وینرموبایل نماد محبوب آمریکایی است که برای نزدیک به 100 سال باعث ایجاد لبخند و اشتیاق برای نوشیدنی‌های خوش طعم نمادین ما شده است». “این تابستان، زمان آن است که یکی دیگر از محصولات مورد علاقه طرفداران را برجسته کنیم: فرانک های گوشت ، 100 درصد خوشمزه ما.”

سگ جاده: داستان اسکار مایر وینر موبیل

زمانه در حال تغییر هست. در حالی که هیچ تغییر ظاهری واضحی را در اسکار مایر وینرموبایل نمادین نخواهید دید، از نظر فنی دیگر Wienermobile نیست. برای اولین بار از زم، که هات داگ غلتکی در سال 1936 به خیابان ها آمد، اکنون نام جدیدی دارد. مردم، به فرانک‌موبیل سلام کنید.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.