اس ام اس های آموزنده و کوتاه

» بیش ترین محبوبیت را در میان انگلیسی زبان ها دارد. در یک سانتی متری پوست شما 12 متر عصب و 4 متر رگ و مویرگ است.. اثر لب و زبان هر کس همانند اثر انگشت آن منحصر به فرد است.

کانال 🚺🚹 دانستنیها 🚺🚹

اس ام اس های آموزنده و کوتاه

11- مقداری چای سبز و مقادیر بسیار فراوان تری آب بنوشید. ایدا اریزا (نوعی زغال اخته آبی رنگ)، غذاهای دریائی، گل کلم، بادام و گردو و خشکبار مصرف کنید. نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

در ادامه این اطلاعات و دانستنی های جالب درباره موبایل را در بخش های مختلف مورد بررسی قرار می دهیم. سگ ها و رفتار های آنها برای بسیاری از ما جالب و شگفت انگیز است؛ و خیلی وقت ها دوست داریم درباره آن ها چیز های بیشتری بدانیم. دانستنی های جالب درباره سگ ها علاوه بر افزایش اطلاعات عمومی، نگرش ما نیز نسبت به آن ها دچار تغییر خواهد شد. در این مقاله به بررسی برخی از مهم ترین دانستنی های جالب درباره موبایل پرداختیم. برخی از این نکات بسیار مهم بوده و کاربران حتما باید در هنگام استفاده از موبایل های خود به این کات توجه داشته باشند. برخی از اطلاعات نیز تنها جنبه خبری داشته و به اطلاعات عمومی کاربران می افزاید.

حقایق و دانستنی های علمی جالب

در سال 1915، سیسیل چاب میلیونر یک هدیه بسیار عجیب برای همسرش تدارک دید، او استون هنج را به همسرش داد با این حال همسرش که مفهوم و ارزش این هدیه را نمی دانست، آن را به دانستنیهای علمی مردم بریتانیا بخشید. ضربان ساز قلب، دستگاهی که جان میلیون ها نفر در جهان را نجات داده توسط مهندس جان هاپس به طور تصادفی اختراع شد. 27.آیا می دانید 1/10 کالری انرژی درهر بار زبان زدن یک تمبرمصرف می شود. 20.آیا می دانید سگ ها کمتر از 100 صدا از خود تولید می کنند اما گربه ها بیش از یکصد صدا تولید می کنند. 18.آیا می دانید حیوانی که چشمانش از مغزش بزرگ تر است شتر مرغ می باشد.

  • ـ خنده آسانتر از اخم کردن است؛ برای خندیدن انسان از ۱۷ عضله صورت وگردن استفاده می کند در حالی که برای اخم کردن از ۴۰ عضله.
  • ـ انسان با خوردن ۲۰ نیش از زنبور عسل در آن واحد خواهد مرد.
  • ـ تعداد حشرات موجود در ۵/۲ کیلومترمربع زمین کشاورزی از انسانهای موجود در کل دنیا بیشتر است.
  • ـ حس بویایی خرس تقریبا ۱۰۰ برابرقوی تر از انسان است.
این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد. دانستنی های جالب و کوتاه– آیا می دانستید هنگامی که عطسه می کنید، قلب شما برای یک میلی ثانیه متوقف می شود. در چین، به مردان خدمات بسیار غیر معمولی را ارائه می دهند – احساس بارداری و زایمان. به طور شگفت انگیزی بسیاری از مردان می خواهند که این کار را انجام دهند.

عکس لو رفته بازیگران

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.