اولین شستشوی فورد گرن تورینو 1972 را در 20 سال تماشا کنید

طبق معمول، فقط شستن بدن کمک زیادی به جلوه بهتر این گرن تورینو می کند. به جای استفاده از دستکش های شستشو، خدمه بدنه را با کاغذ سنباده پاک می کنند تا ا،یداسیون رنگ را از بین ببرد. در حالی که غیر متعارف است، تاکتیک در اینجا به خوبی کار می کند.

WD Detailing روی تمیز ، ماشین تمرکز می‌کند، اما تیم همچنین اطمینان حاصل می‌کند که موتور همچنان می‌چرخد. این کار را انجام می دهد، اما فورد قبل از شروع دوباره نیروگاه به کار زیادی نیاز دارد.

نمایش استارسکی و هاچ گرن تورینو را به یک ستاره تلویزیونی تبدیل کرد. شخصیت ها ماشین های سال های 1975 و 76 را با یک نوار سفید در امتداد کناره می راندند. یک گرن تورینو سال 72 همان ماشینی بود در فیلم 2008 گرن تورین.


منبع: https://www.motor1.com/news/672723/1972-ford-gran-torino-first-wash-in-20-years/

به جای شروع با شستن بدنه مثل همیشه، ،ده فروشان این بار با کابین شروع می کنند زیرا قصد دارند فرش ها را رنگ کنند. تودوزی روی صندلی ها نیز ،یف است. یک لانه بزرگ موش در زیر صندلی عقب وجود دارد.

در حالی که تا حدی پوشیده شده بود، این گرن تورینو هنوز خشن به نظر می رسد. گرد و غبار و ،یفی روی بدن وجود دارد. فضای داخلی ،یف است. به گفته مالک، یک را، در نقطه ای وارد محفظه موتور شد و وسایل را پاره کرد.

فورد تورینو 72 را با 6 سیلندر خطی و انواع V8 عرضه کرد. این یکی دارای یک نیروگاه هشت سیلندر است، اما ما نمی تو،م به اندازه کافی ببینیم که کدام یک را تشخیص دهیم.

فورد نام تورینو را در سال 1968 به ،وان زیرمجموعه‌ای لو، برای Fairlane معرفی کرد. در سال 1970، بیضی آبی نامگذاری را با تبدیل ، تورینو به مدل اصلی و فیرلین به ،وان مدل فرعی عوض کرد. برای مدل سال 1972، تورینو به طور کامل تصاحب شد و بیضی آبی نام گرن تورینو را معرفی کرد.

صاحب این فورد گرن تورینو مدل 1972 آن را 20 سال پیش در یک گاراژ روباز قرار داد و از آن زمان در آنجا نشست. اکنون، افراد WD Detailing، کوپه لو، شخصی فراموش شده را از محل استراحت بیرون می کشند تا شست و شوی بسیار مورد نیاز خودرو را ارائه دهند.

در پایان فرآیند تمیز ،، گرن تورینو به طور قابل توجهی بهتر به نظر می رسد. هنوز مقداری پتینه روی بدنه با مقداری رنگ ،د شده و کروم کمتر براق وجود دارد. در داخل، سوراخ های بزرگی در سمت راننده و سرنشین نیمکت جلو وجود دارد. بعلاوه، هنوز باید کارهای مک،کی زیادی انجام شود تا ماشین من، جاده شود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.