اوپل لوگوی جدید را معرفی می کند و اولین خودروهای تولیدی خود را در سال 2024 وارد می کند

4 ع، ها

اوپل به لیست رو به رشد خودروساز، پیوست که برند و لوگوی خود را به روز می کنند. اینفینیتی هفته گذشته تغییرات جزئی را در نشان خود اعلام کرد و یک نشان سه بعدی و معماری جدید را برای مراکز ،ده فروشی خود معرفی کرد. در سال جاری، اوپل چهارمین خودروسازی است که لوگوی خود را به روز کرده و به جگوار لندرور و پورشه می‌پیوندد.

اوپل اخیراً در سال 2020 پس از پیوستن به گروه PSA، نام تجاری خود را به روز کرد، گروهی که با ادغام با Fiat Chrysler Automobiles بخشی از Stellantis خواهد شد. نشان جدید فاصله زیادی با نشان فعلی ندارد، با فاصله اضافی در اطراف علامت رعد و برق در مرکز که آن را از دایره فراگیر جدا می کند. یکم تیزتر هم هست

OOpel در به روز رس، لوگوی خود به سایر خودروسازان پیوسته است، زیرا صنعت در حال گذار به ساخت خودروهای الکتریکی است. تفسیر جدید این نشان از اوایل سال آینده بر روی خودروهای تولیدی اوپل آغاز خواهد شد. این خودروساز در سال‌های آینده لوگوی جدید را در سایر مجموعه‌های خود عرضه خواهد کرد.

لوگوی جدید اوپل

لوگوی جدید همچنان در مرکز چهره برند اوپل ویزور قرار خواهد گرفت که یک ،صر کلیدی برای طراحی بیرونی و داخلی خودرو است. مارک آدامز، معاون طراحی Opel، گفت: “Blitz” جدید تیز و مطمئن، حلقه حمایتی خالص را قطع می کند و به نماد نمادین ما ظاهری پیشرفته و مدرن می بخشد.

اولین خودروی تولیدی که از این نشان جدید استفاده می‌کند در سال 2024 وارد بازار می‌شود، اما در طول سال شاهد تغییرات زیادی در این نشان خواهیم بود. ما هیچ ایده ای نداریم که لوگوی جدید ابتدا چه مدلی را تزئین خواهد کرد. اوپل گفت که معرفی گسترده‌ای برای این نشان در نمایشگاه مونیخ مونیخ، با یک “سورپرایز” برنامه ریزی شده برای بازدیدکنندگان خواهد داشت.

نشان رعد و برق جدید Opel – یا “Blitz” در آلم، – به ارتباط نام تجاری با برق کمک می کند. به گفته مدیر عامل شرکت فلوریان هوتل، این خودروساز می خواهد تا سال 2028 به یک برند کاملاً الکتریکی در اروپا تبدیل شود و در نظر دارد امسال 15 مدل برقی را در کارنامه خود داشته باشد.

از سال 2019، فول، واگن، رنو، پژو، نیسان، لوتوس، کیا، جنرال موتورز، کادیلاک و بسیاری دیگر نشان ها و نشان های خود را به روز کرده اند. از آنجایی که خودروسازان مجموعه های خود را با خودروهای برقی پر می کنند، بیشتر از محصولات خود به روز می شوند تا مسیر جدید خود را به مشتریان منتقل کنند.


منبع: https://www.motor1.com/news/673813/opel-introduces-new-logo-،uction-vehicles-2024/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.