این آئودی A4 دنده تغییر یافته با گیربکس دستی دردار را ببینید

داخل آئودی همه کار است. فضای داخلی A4 هنوز هم امروزی به نظر می رسد، به خصوص با صفحه نمایش بزرگ پس از فروش که بر مرکز داشبورد تسلط دارد. مانند نمای بیرونی خودرو، طراحی تمیزی دارد و به خوبی از آن مراقبت شده است. این سن خودرو یا 415000 کیلومتری را که از زمان جدید طی کرده است، رد می کند. معادل 257000 مایل، این بیشتر از فاصله تا ماه است.

اما این شیفتر دروازه ای است که ما برای آن اینجا هستیم. در ادامه تم بقیه خودرو، هدفمند به نظر می رسد و ماهیت کاربردی استایل A4 را تحسین می کند. اصلا بی جا نیست ف، آشکار دروازه و اهرم تعویض کرومی با زیبایی شناسی باهاوس مطابقت دارد.

طراحی ساده است، یک قطعه گرد از آلومینیوم یا فولاد با ضخامت یک چهارم اینچ با شکاف هایی برای پنج سرعت جلو و عقب. به آن نگاه کنید و تعجب خواهید کرد که چرا آئودی در وهله اول یک شیفتر دنده برای A4 نساخت. یا تعجب می کنم که آیا می تو،د چیزی مشابه بسازید.

آئودی A4 متالیک آبی جین که در لهستان فیلمبرداری شده است، در پس زمینه سفید کوه های تاترا واقعاً متمایز است. 3.0 V6 220 ، بخار قدرت تولید می کند و با اگزوز سفارشی خود مانند یک اتومبیل رالی آئودی به نظر می رسد. پوشیده شده در لایه ای از یخ، مالک به وضوح دوست دارد در برف بازی کند.

نسخه B6 آئودی A4 به سنی نزدیک می شود که می توان آن را یک ک،یک در نظر گرفت. این مدل دارای استایل باهاوس است که اولین بار در آئودی TT دیده شد که تمیز و هدفمند به نظر می رسد. این A4 2001 در ویدیوی Auditography نیز ظاهری هدفمند دارد. این دستگاه با کیت بدنه S4، چرخ‌های 19 اینچی VMS و شیفتر دستی دردار اصلاح شده است.

با توجه به Auditography، این A4 0 تا 60 مایل در ساعت را در 6.8 ث،ه انجام می دهد، تقریبا یک ث،ه سریعتر از A4 جدید در سال 2001. اتوبان، مانند آئودی R8 که اخیراً دیدیم، که دارای شیفتر دستی دردار نیز می باشد.


منبع: https://www.motor1.com/news/667103/audi-a4-with-gated-manual-،fter/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.