تریک به طور شگفت انگیزی شکایت دارد، به خصوص در یک خط مستقیم. به قدری راحت عیب های جاده را جذب می کند که با کمی دردسر خارج از جاده می شود. با این حال، اندازه آن، 3 متر و 20 سانتی متر از چرخ جلو تا صندلی عقب، تریک را برای حرکت در زمین های ناهموار دشوار می کند. روی یک تپه گیر می کند و صدا خفه کن ضعیف جوش داده شده را از دست می دهد، اما مانع از آزاد شدن و ادامه تریک نمی شود.
با توجه به اینکه بسیاری از ماشینها در پایان عمرشان به ،د، میروند، اغلب قطعات زیادی برای مقاصد دیگر در اطراف وجود دارد. ذهنهای بزرگ در کانال YouTube Garage 54 در بازیافت متخصص هستند، هر چیزی را که در اطراف مغازه نشسته است برای ساختن ماشینهای واقعاً منحصربهفردی که منطق و گاهی اوقات فیزیک را نادیده میگیرند، استفاده میکنند. آ،ین ساخته آن یک میله موش سوپرتریک با نیروی لادا است که کاملاً دیستوپیایی به نظر می رسد.
تریک شبیه پوستر میله های موش است. شاسی و تج،ات مک،کی در معرض دید، همراه با کلاه ایمنی جوشکار که به ،وان چراغ جلو عمل می کند، زیبایی وحشی آن را کامل می کند. همیشه جای تعجب است که بسیاری از ساختهای Garage 54 به خوبی اجرا میشوند، و trike به فهرست رو به رشدی از خلاقیتهایی که میخواهیم دوباره در آینده ببینیم، میپیوندد، که ممکن است. کانال برای پیشنهاداتی در مورد آنچه که باید با ساخت انجام شود باز است.
به نظر میرسد در فروشگاه Garage 54 چیز کمی هدر میرود، با کانال یوتیوب که ماشینها و خلاقیتهای واقعاً وحشی را میسازد، مانند ساخت یک موتور نیمه گاز و نیمه دیزل. با این حال، این به دور از عجیب ترین ساخت تیم است. سیستم تعلیق یک خودرو با پایه های صندلی اداری جایگزین شد، در حالی که در ساخت دیگری یک ترمز بادی به اندازه سقف نصب شده روی یک لادا وجود داشت. ما نمی تو،م منتظر باشیم تا ببینیم کانال بعدی چه فکری می کند.
منبع: https://www.motor1.com/news/619777/lada-powered-supertrike-rat-rod/
موتور لادا 80 ، بخاری (56 کیلووات) نیروی محرکه این تریک طول، را تامین می کند. جلوی صندلی راننده تک صندلی مینشیند، اما این تریک میتواند دو سرنشین دیگر را با ردیف دوم صندلیهای قهوهای مخملی جابهجا کند. تریک برای ادامه کار تلاش می کند، مشکل شناخته شده موتورهای کاربراتوری لادا که در موتورهای انژکتوری سوخت رایج نیست، اما پس از رسیدن به دمای کارکرد مشکلی ندارد.