این نوبت آئودی است که بگوید خودروهای بنزینی می توانند در اطراف خود بمانند

این نوبت آئودی است که بگوید خودروهای بنزینی می توانند در اطراف خود بمانند

خودروسازان یکی یکی از اه، بلندپروازانه ای که چند سال پیش اعلام کرده بودند عقب نشینی می کنند. آئودی جدیدترین شرکتی است که تصدیق کرده است که فروش خودروهای دارای موتور احتراقی ممکن است فراتر از تاریخ قطعی برنامه ریزی شده قبلی ادامه یابد. در سال 2021، این شرکت با چهار حلقه قول داد تا سال 2033 به خودروهای فقط الکتریکی تبدیل شود، اما اکنون در نظر دارد تا خودروهای ICE را برای مدت طول،‌تری در خط تولید خود نگه دارد.

صحبت ، با تخت گاز گرنوت ،نر، مدیر عامل آئودی در مجله، تاکید کرد که برند لو، آلم، باید “انعطاف پذیر” باقی بماند. او این اظهارات را در چارچوب تصمیم بالقوه اتحادیه اروپا برای به تاخیر انداختن هدف خود مبنی بر ممنوعیت فروش خودروهای جدید که آلاینده‌های مضر تولید می‌کنند تا سال 2035 بیان کرد. تنها راه در دراز مدت

“اکنون قانون می گوید که خودرو باید به صورت محلی بدون آلایندگی باشد، و حتی سوخت های الکترونیکی نیز کمکی نمی کند زیرا به طور محلی بدون آلایندگی نیست. اگر ما به ،وان انسان معتقدیم که نیاز به تغییر در CO2 داریم – و به آب و هوا نگاه کنید. ما باید تغییر کنیم – تنها راه یک وسیله نقلیه باطری است. توافق نامه پاریس می گوید که در سال 2050 به بی طرفی CO2 نیاز خواهیم داشت.

در این میان، آئودی تمرکز خود را بر روی پیشنهادات هیب، پلاگین افزایش می دهد. تمام خودروهای آینده با موتورهای گازسوز دارای آپشن PHEV خواهند بود. ،نر اذعان کرد که این پیشرانه‌های نیمه‌الکتریکی شده بیشتر از زمان برنامه‌ریزی شده در خط تولید باقی می‌مانند، زیرا انتقال به خودروهای برقی خالص به همان سرعتی که پیش‌بینی می‌شد پیش نمی‌رود.

پورشه که زیر همان چتر شرکتی گروه فول، واگن نشسته بود، چند روز پیش چیزی مشابه گفت. این سازمان تشخیص داد که انتقال به خودروهای برقی بیشتر از آنچه پیش‌بینی شده طول می‌کشد. این شرکت به هدف خود مبنی بر داشتن بیش از 80 درصد فروش خودروهای برقی تا پایان دهه پایبند است، اما اکنون اذعان می کند که این امر به تقاضای مشتریان بستگی دارد. با در نظر گرفتن این موضوع، کاین موتور بزرگ V-8 خود را پس از سال 2030 حفظ خواهد کرد.

بنتلی با ماندن در گروه فول،‌واگن، می‌خواست خودروهای بنزینی را تا سال 2030 متوقف کند، اما این دیگر اتفاق نمی‌افتد. هدف جدید سال 2033 است. علاوه بر این، اولین خودروی برقی این شرکت دیگر در سال 2025 عرضه نمی شود زیرا مدل بدون آلایندگی یک سال به دلیل “نگر، های مربوط به پلت فرم” و مشکلات نرم افزاری به تعویق افتاده است.

هفته گذشته، رقیب آئودی ولوو نیز اشاره کرد که موتورهای احتراق داخلی می توانند تا دهه آینده در خط تولید باقی بمانند. این علیرغم هدف این برند است که در سال 2021 اعلام شد تا سال 2030 کاملاً برقی شود. مارک سوئدی همچنان قصد دارد تا شش سال دیگر یک خط تولید منحصراً الکتریکی ارائه دهد، اما پذیرش نابرابر خودروهای الکتریکی در سراسر جهان ممکن است نیاز به تغییر در برنامه ها داشته باشد. جیم روآن، مدیر عامل شرکت، برای ایمن ، این موضوع اعلام کرد که سرمایه‌گذاری‌های بیشتری در هیب،‌های ملایم و هیب،‌های پلاگین انجام خواهد شد.

در مورد رقبا، مرسدس در ابتدا قصد داشت تا 50 درصد از فروش سالانه PHEV و EV را تا سال 2025 تشکیل دهد. با این حال، پس از بررسی واقعیت، هدف جدید برای دستیابی به این هدف تا پایان دهه تنظیم شده است. خودروهایی که ستاره سه پر دارند «تا دهه 2030» با موتورهای گازی کار خواهند کرد. پیش از این، این شرکت پیش بینی کرده بود که تا سال 2030 “در جایی که شرایط بازار اجازه می دهد” کاملاً برقی شود.

خارج از بخش لو،، فورد اروپا پس از این دهه ICE را رها نخواهد کرد. هدف این بود که از سال 2030 فقط خودروهای سواری برقی بفروشیم، اما مدیر اجرایی بخش برقی سازی مدل E Blue Oval، Marin Gjaja، اعتراف کرد که “این خیلی جاه طلبانه بود.”

فول، واگن، برند اصلی خواهر آئودی، نگه داشتن نسل فعلی گلف با قدرت ICE را تا زم، که اتحادیه اروپا فروش خودروهای جدید با آلایندگی را ممنوع نکند، رد نمی کند. این در 10 سال آینده خواهد بود، مشروط بر اینکه قانون تا سال 2035 بدون تغییر باقی بماند. نسل نهم گلف تنها زم، که تا پایان این دهه به فروش می رسد الکتریکی خواهد بود، اما به طور مسالمت آمیز با Mk8 گازسوز همزیستی خواهد کرد. برای چندین سال

تویوتا، بزرگترین تولیدکننده خودرو در جهان، حتی به انتقال کامل به خودروهای برقی اعتقادی ندارد. چند ماه پیش، رئیس آکیو تویودا گفت که خودروهای الکتریکی هرگز از 30 درصد سهم بازار تجاوز نخواهند کرد. او فکر می کند که “موتورها مطمئناً باقی خواهند ماند”، به همین دلیل است که خانواده جدیدی از چهار واحد خطی در دست ساخت است. تویوتا اخیراً با مزدا و سوبارو متحد شد تا تعهد بلندمدت خود را به فناوری ICE با تمرکز بر سوخت های هیب، و کربن خنثی اعلام کند.

این زمان‌ها برای خودروسازان چالش‌برانگیز است، احتمالاً سخت‌ترین زمان. از یک سو، مقررات سخت‌گیرانه‌تر، شرکت‌ها را به سرمایه‌گذاری در خودروهای الکتریکی برای کاهش انتشار ناوگان و اجتناب از جریمه‌های سنگین سوق می‌دهد. از سوی دیگر، خودروهای برقی به طور قابل توجهی گران تر هستند و زیرساخت شارژ هنوز وجود ندارد.

در نتیجه، بسیاری از مردم یا خودروهای بنزینی خود را نگه می دارند یا خودروهای نو می ،ند. اگر خودروهای الکتریکی واقعاً آینده هستند، پس ICE یک شر ضروری برای تأمین بودجه توسعه یک خط تولید بدون آلایندگی است. همانطور که اوضاع پیش می آید، شما نمی تو،د یکی را بدون دیگری داشته باشید.

منبع: https://www.motor1.com/news/728785/audi-could-sell-gas-cars-past-2033/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.