جیلی اخیراً 9.4 درصد از سهام استون مارتین را ،یداری کرده است، به شرکت بریت،ایی امکان دسترسی به طیف وسیعی از فناوری های کنگلومرای چینی را می دهد. جیلی مالک چندین برند مانند Volvo، Polestar، Lotus، Zeekr، Lynn & Co، و دیگران است و سرمایهگذاری زیادی در خودروهای باتریدار انجام میدهد. آینده هر چه که باشد، استون موتورهای احتراقی را به این زودی کنار نخواهد گذاشت زیرا هفت مدل جدید را تحت پرچمهای Vantage، DBS و DB12 برنامهریزی کرده است، اما هیب،ها در راه هستند.
در حالی که DB12 به تازگی عرضه شده دارای یک موتور 4.0 لیتری V8 با توربوشارژ دوقلو است، این کارخانه قدرت بیشتری نسبت به DB11 V12 قبلی دارد. این موتور 671 ، بخار قدرت و 590 پوند فوت گشتاور تولید می کند که کمک می کند تا کوپه را تنها در 3.5 ث،ه به سرعت 60 مایل در ساعت برساند، بنابراین آینده استون با پیشرانه احتراقی روشن به نظر می رسد – این خودرو دارای یک سدان نخواهد بود.
همان سالی بود که استون تولید راپید را متوقف کرد، همچنین زم، بود که ساخت DBX را آغاز کرد، که در سال 2020 بود. این کراس اوور به سرعت به پرفروشترین مدل این برند تبدیل شد، به دنبال روند خودروسازان لو، که مدلهای سواری بالا را روانه بازار ،د. این خودرو در همان عرصه ای با رو،رویس کولینان، بنتلی بنتایگا، لامبورگینی اوروس، و فراری پوروسانگو رقابت می کند و خودروی سواری استون برای عصر کنونی است.