بدنه رها شده فاکس فورد موستانگ را ببینید که با شستشوی شدید و واکس زنده می شود

یکی از بزرگترین نکات در این ویدیو استفاده از مواد شیمیایی و بخارپز است. توصیه می شود از آنها در یک وسیله نقلیه قدیمی و ک،یک استفاده نکنید مگر اینکه تجربه زیادی داشته باشید زیرا ش،تن یا آسیب رساندن به تزئینات و اثاثه یا لوازم داخلی بسیار آسان است. بخارپزها بسیار مؤثر هستند زیرا سطح را گرم می کنند اما همچنین می توانند پ،تیک و وینیل را به راحتی ذوب کنند. همیشه بهتر است به جای اینکه مجبور شوید به عقب برگردید و بعداً چیزی را اصلاح کنید، آهسته پیش بروید و وقت بگذارید.


منبع: https://www.motor1.com/news/673665/abandoned-fox-،y-mustang-extreme-detail/

حتی اگر فرش و اثاثه یا لوازم داخلی آن کم رنگ شده اند، خدمه MAD Detailing می توانند آنها را محترمانه جلوه دهند. پس از خیس ، اثاثه یا لوازم داخلی، آنها از یک پاک کننده اثاثه یا لوازم داخلی همه منظوره و نرم کننده چرم با یک برس جزئیات برای پاک ، لکه ها استفاده می کنند. سپس به سراغ داشبورد و کنسول می روند. وینیل و پ،تیک به طور شگفت انگیزی بدون ، یا تاب خوردگی هستند، که زم، اتفاق می افتد که یک وسیله نقلیه برای سال ها زیر نور خورشید بماند.

با توجه به MAD Detailing، این فورد موستانگ GT 1987 سفید کانورتیبل بیشتر از 19 سال بیرون نشسته است، به احتمال زیاد زیر درخت، با قضاوت در مورد تجمع شیره و شاخه ها. فضای داخلی بهتر از این نبود. ،یفی روی درها و کلید پنجره ها و کپک روی فرش و صندلی های پارچه ای قرمز رنگ وجود دارد که همه آنها در اثر قرار گرفتن طول، مدت در معرض نور خورشید محو شده اند.

شستشوی کامل به سرعت ،یفی و ،یفی را از روی رنگ و چرخ ها پاک می کند. رویه سفید قابل تبدیل می درخشد و با وجود برخی فرسودگی در لبه ها، قابل احترام به نظر می رسد. مرحله بعدی استفاده از یک پاک کن آهنی برای شل ، و حذف ذرات آهنی است که در لایه شفاف رنگ ایجاد شده است، که رنگ سفید را درخشان می کند.

در سال 1987 فورد موستانگ GT قرب، برخی از انتخاب های ظاهری مشکوک شد که همه آن ها را دوست نداشتند. اگر بخواهیم منصف باشیم، بسیاری از مدهای دهه 80 در مورد انتخاب های استایل مشکوک بود. اما در مورد اصلاح شده V8 5.0 لیتری هیچ چیز مشکوکی وجود نداشت که 25 ، بخار اضافه کرد تا 225 ، بخار نیرو برای آن دوران تولید کند. به همین دلیل است که امروزه برای یک راننده ک،یک نسبتاً مقرون به صرفه و کاربردی انتخابی محکم است.

با حرکت به داخل، اولین قدم برداشتن صندلی ها است. پس از 19 سال بیرون از خانه، احتمالاً فضای داخلی بدتر از کمد بدنسازی یک پسر دبیرست، است. خوشبختانه، به نظر می‌رسد بدون جوندگان است، بنابراین هر جا که نشسته بود، به عمارت کوچک موش تبدیل نشد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.