بهترین عکس های جاسوسی برای هفته 19 ژوئن

ع،‌های جاسوسی Skoda Kodiaq Nurburgring 2024

22 ع، ها

رنو مستر بزرگترین خودروی تجاری س، این برند است. این برند آن را زیر استتار سنگین نگه می‌دارد، اما طراحان تنها کارهای زیادی می‌توانند با ون‌هایی مانند این انجام دهند و در عین حال کاربردشان را حفظ کنند.

ع، جاسوسی فیس لیفت پژو 208

جلوپنجره این کامیون تا حدی نمایان است و دارای الگوی لانه زنبوری بازطراحی شده است. فاسیای پایین دارای نوارهای عمودی در وسط است. چراغ های جلو دارای چراغ های روز جدید هستند. چراغ های عقب نیز گرافیک جدیدی دارند.

ع، جاسوسی جدید رنو مستر

Skoda Kodiaq شاسی بلند سه ردیفه این برند است. این برند آن را با پوشش استتار می پوشاند، اما چراغ های جلو طراحی جدیدی دارند.

12 ع، ها

25 ع، ها

17 ع، ها

و در اینجا به‌روزرس،‌هایی برای داغ‌تر Raptor R ارائه می‌شود. جلوپنجره جدید و چراغ‌های جلوی به‌روز شده وجود دارد. طراحان همچنین چراغ های عقب را به روز می کنند.

ع، های جاسوسی به روز رس، قابل تبدیل بی ام و سری 4 ع، جاسوسی نمای جانبی فورد F-150 رپتور R 2024

Skoda Superb جدید نسبت به مدل فعلی به‌روزرس،‌های تکاملی را به رخ می‌کشد. تغییرات کوچکی در سپرها و ستون های اصلاح شده وجود دارد. در داخل، یک صفحه نمایش بزرگ وجود دارد که ممکن است به اندازه 15 اینچ قطر داشته باشد.

ع، جاسوسی نمای جانبی BMW X2 M35 2024

20 ع، ها

این سدان در نگاه اول شبیه یک آئودی S6 نسبتا معمولی به نظر می رسد. با این حال، این خودرو دارای گلگیرهای پهن تر و طرح اگزوز دوگانه است که غیرعادی به نظر می رسد.

6 ع، ها

ع، جاسوسی هیوندای آیونیک 7

14 ع، ها

این BMW X2 M35 دارای یک نمای جلو با دهانه های بزرگ و پرده های هوا در هر طرف است. ترمزهای بزرگی نیز وجود دارد و چهار ،وجی اگزوز از پشت بیرون می‌زند.

14 ع، ها


منبع: https://www.motor1.com/news/673406/best-spy-s،ts-for-the-week-of-june-19/

24 ع، ها

Motor1.com ع، های جاسوسی از وسایل نقلیه آینده را عملاً هر روز و گاهی اوقات بیشتر از آن قرار می دهد. اگر می‌خواهید در لبه پیشرفت آنچه در راه است بم،د، این لیست از تمام اجمالی خودروهای توسعه‌یافته در هفته گذشته را بررسی کنید.

اوپل ون Combo Life خود را جلوه جدیدی می دهد، اما تیم توسعه تغییرات را زیر پوشش استتار پنهان می کند. در لبه های بیرونی ورودی های هوای بازسازی شده وجود دارد.

ع، جاسوسی هیوندای سانتافه نسل بعدی 6 ع، ها

ع، جاسوسی قاطر نسل دوم VW T-Roc

در اینجا فورد ا،پلورر 2024 بدون اندکی استتار است. جلوپنجره بزرگتر و چراغهای باریکتر دارد. چراغ‌های عقب جدید با چراغ‌های مع، عمودی نیز وجود دارد.

هیوندای سانتافه جدید دارای چراغ های روز H شکل است. بقیه بدن تحت استتار شدید قرار دارد.

22 ع، ها

11 ع، ها

این گا،ی شامل نگاه هایی به سری 4 کوپه، کانورتیبل و سقف سخت M4 است. همه آنها تغییراتی در ،مت پایینی در جلو و چراغ های عقب دارند.

ع، جاسوسی فیس لیفت فورد F-150 رپتور

12 ع، ها

هیوندای در حال آماده سازی برای عرضه یک کراس اوور برقی سه ردیفه است که جایگزین این برند برای کیا EV9 خواهد بود. نورپردازی الهام گرفته از پی،ل Ioniq 5 و 6 نیز در این خودرو ظاهر می شود.

ع، های جاسوسی Opel Combo-e Life تازه شده

19 ع، ها

ع، جاسوسی Skoda Superb Liftback 2024 ع، های جاسوسی نسل بعدی آئودی RS7 ع، جاسوسی 2024 Ford Explorer Front View

فول، واگن T-Roc جدید یکی از آ،ین محصولات این برند با موتور احتراقی خواهد بود. این اولین نگاه ما به مدل جدید به ،وان یک قاطر آزمایشی است. زیر پوست نسل هشتم فول،‌واگن گلف با سیستم تعلیق بلند شده قرار دارد.

پژو آماده می شود تا به 208 دماغه و دم جدیدی بدهد. به نظر می رسد کابین از کراس اوور سال 2008، شامل سیستم اطلاعات سرگرمی 10 اینچی و خوشه ابزار دیجیتالی مشابه ساخته شده است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.