بهترین عکس های جاسوسی برای هفته 26 ژوئن

مانند فورد رپتور و ا،پلورر، تیم توسعه لینکلن آویاتور تازه‌سازی شده نیز در این شاسی‌بلند حرفی نمی‌زند. این یکی دارای دماغه ای بازسازی شده با چراغ های جلو است که اکنون تا جلوپنجره کشیده شده است.

ع، های جاسوسی Lincoln Aviator 2024

8 ع، ها

آئودی RS6 E-Tron با دوربین آینه ع، های جاسوسی

RS6 E-Tron نسخه ای با عملکرد بالا از سدان الکتریکی آینده آئودی خواهد بود. تصویری که در این ع،‌ها دیده می‌شود، به جای آینه‌های سنتی، دوربین‌های جانبی را روی ساقه‌ها می‌پوشد.

ع، جاسوسی جدید هیوندای توسان فیس لیفت

مزدا CX-80 اساسا یک نسخه سه ردیفه از CX-60 است. ظاهری شبیه به مدل کوچکتر به نظر می رسد، به جز تغییراتی که در عقب به دلیل فاصله بین دو محور بیشتر انجام شده است.

10 ع، ها

12 ع، ها

کادیلاک در حال آماده سازی یک شاسی بلند الکتریکی کوچکتر است تا کمتر از Lyriq کند شود. این طراحی دارای چراغ‌های عمودی در گوشه‌های بیرونی است و تنها یک بازشو در ،مت پایینی آن وجود دارد. شیشه عقب به شدت شیب دار است و چراغ های عقب شبیه به لامپ های جلو هستند.

9 ع، ها

15 ع، ها

ع، های جاسوسی رنو Scenic E-Tech

مینی‌ون هوندا اودیسه اصلاح‌شده به‌روزرس،‌هایی را در ،مت جلو و عقب دریافت می‌کند. هوندا در حال حاضر ماهیت دقیق تغییرات را مخفی نگه داشته است.

ع، جاسوسی نمای عقب آئودی RS7 ع، جاسوسی اشکودا کودیاک 2024

رنو Scenic را به اروپا بازمی گرداند و این بار مدل EV است. به دنبال ورود در سال 2024 باشید.

مزدا CX-80 سمت جلو

هیوندای نمی خواهد ما نگاه خوبی به توسان تازه شده داشته باشیم. با این حال، می بینیم که یک جلوپنجره جدید و احتمالاً یک طراحی جدید لوله اگزوز وجود دارد. ما منتظر تغییرات قابل توجهی در کابین هستیم، مانند نمایشگرهای بزرگتر.

آئودی به زودی استفاده از اعداد فرد را برای شناسایی خودروهای احتراقی خود و اعداد زوج برای خودروهای برقی آغاز خواهد کرد. اگر اینطور است، پس این RS7 جدید است که معمولا آن را RS6 می نامیم.

فورد به خود زحمت نمی دهد تا خودروهای تولیدی ا،پلورر تازه خود را استتار کند. این به ما نگاهی عالی به تریم های به روز شده Platinum و ST می دهد. مهم‌ترین اصلاحات در ،مت دماغه است که در آن SUV چراغ‌های جلوی جدید و جلوپنجره مربع‌تری پیدا می‌کند.

ع، های جاسوسی فورد ا،پلورر 2024 ع، جاسوسی نمای جانبی فورد F-150 رپتور 2024

Motor1.com ع، های جاسوسی از وسایل نقلیه آینده را عملاً هر روز و گاهی اوقات بیشتر از آن قرار می دهد. اگر می‌خواهید در لبه پیشروی آنچه در راه است بم،د، این فهرست از تمام اجمالی خودروهای توسعه‌ای هفته گذشته را بررسی کنید.

16 ع، ها

ع، جاسوسی کراس اوور برقی کامپکت کادیلاک ع، جاسوسی نمای جلوی جیپ گلادیاتور 2024

9 ع، ها

ع، جاسوسی هوندا اودیسه 2024 نمای جلو

محدوده به روز شده آئودی Q8 شامل یک نسخه اصلاح شده عملکرد SQ8 خواهد بود. چراغ‌های جلوی اصلاح‌شده، سپرهای اصلاح‌شده و تغییراتی در جلوپنجره دارد.

10 ع، ها

8 ع، ها

23 ع، ها

7 ع، ها

پس از دریافت تصاویر رپتور R بدون استتار، تصاویری از رپتور استاندارد بدون پوشش دریافت کردیم.

13 ع، ها


منبع: https://www.motor1.com/news/674506/best-spy-s،ts-for-the-week-of-june-26/

3 ع، ها

در اینجا نگاهی به داخل اشکودا کودیاک داریم. تعویض دنده اکنون روی ستون فرمان است. طراحان دریچه های هوای مرکزی را به زیر صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی منتقل می کنند. همچنین کنترل های تهویه مطبوع جداگانه وجود دارد.

ع، های جاسوسی آئودی SQ8 2024

از آنجایی که این دو مدل اشتراکات زیادی دارند، منطقی است که تغییرات ر،ر در نهایت در Gladiator اعمال شود. این ع،‌های جاسوسی نشان می‌دهند که کامیون صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی بزرگ‌تری پیدا می‌کند که شبیه به واحد ۱۲.۳ اینچی در شاسی‌بلند است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.