بهترین نوع رنگ برای نقاشی ساختمان کیلیدمگ | alborzpainting

قبل از این که بخواهید چسب را از سطح جدا کنید با کاتر اطراف آن را برش دهید سپس چسب نقاشی ساختمان ارزان را بردارید. با این ترفند ساده دیگر نگران خراب شدن نقاشی دقیق و زیبای خود نخواهید بود و لبه‌های کار شما کاملا ظریف و تمیز از کار درخواهد آمد. اگر به کاتر دسترسی ندارید می‌توانید از یک تیغ یا چاقوی معمولی تیز هم استفاده کنید. انتخاب رنگ مناسب برای نقاشی ساختمان به موارد زیادی از جمله متراژ خانه، نوع دکوراسیون داخلی، مد و ترند سال بستگی دارد. با شناخت رنگ‌ها می‌توانید برای انتخابشان تصمیم بهتری بگیرید.

  • رنگ‌های مولتی‌کالر دکوراتیو بوده و یک لایه نازک روی سطوح ایجاد می‌کنند.
  • معمولا در دیوارهای داخلی و خارجی، قاب های چوبی، درب ها و کفپوش ها، پنجره ها، پله ها، سطوح حصیری، بتنی، شیشه ای، فلزی، گچی از این نوع رنگ استفاده می شود.
  • هر رنگی هر چقدر هم که قابل شست و شو باشد، نباید توجه به دستورالعمل‌های تمیزکاری آن را فراموش کنید.
  • تنوع رنگ در رنگ های پلاستیکی دست ما را برای هر چه بهتر و زیباتر رنگ آمیزی کردن ساختمان باز گذاشته است.
بهترین نوع رنگ برای نقاشی ساختمان کیلیدمگ | alborzpainting

با خرید یک غلتک دسته بلند شما به غلتک دیگری نیاز نخواهید داشت و تنها با یک غلتک می‌توانید کار نقاشی منزل را انجام دهید. شناخت موارد ذکر شده باعث می شود شما از نقاشی ساختمان خود لذت بیشتری ببرید و از ماندگاری طولانی رنگ بر روی سطوح آسوده خاطر باشید. در پایان بخشی از شیوه های رنگ آمیزی ساختمان که بصورت کلاسیک، مدرن و پست مدرن هستند را به شما معرفی می کنیم. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر از متخصصان در پشت بوم مشاوره بگیرید.

بهترین نوع رنگ برای نقاشی ساختمان

اما در قسمت بعدی، به بررسی روش‌هایی برای پیداکردن بهترین رنگ داخل ساختمان می‌پردازیم. با کمک یک گردگیر از گرد و غبار سطوح خلاص شوید و تار عنکبوت ها را پاک کنید. سپس با استفاده از یک پارچه آغشته به مواد شوینده و آب گرم، سطوح را پاک کنید تا باقیمانده آلودگی ها از بین برود. برای دیوار نیمه براق و مات و برای فلز و چوب براق استفاده می شود . با شابلون‌ها می‌توانید طرح‌های متفاوتی را روی دیوار اجرا کنید.

از اونجایی که رنگ پلاستیک زود کثیف می شه برای سقف، داخل کمدها و انباری‎ها مناسبه؛ چون این جور محیط ها خیلی کمتر کثیف و یا لکه می شن. انتخاب رنگ ساختمان باید متناسب با نیاز، سلیقه و هم‌چنین شرایط محیط باشد. تا چند سال پیش فقط رنگ پلاستیک و روغن در دسترس نقاشان بود؛ اما امروزه رنگ‌های متنوعی در بازار موجود هستند. رنگ کردن دیوارهایی که قبلا رنگ شده‌اند با نقاشی دیوارهای گچی کاملا فرق دارد. دیوارهایی که گچی هستند و تا به حال رنگ نشده‌اند را نمی‌شود به طور مستقیم نقاشی کرد. لازمه‌‌ی رنگ کردن این دیوارها، روغن‌کاری آنها است که برای این کار معمولا از روغن الیف استفاده می‌شود.

آموزش نقاشی ساختمان

همانطور که روی درب کابینت‌ها طرح چوب را با انواع رنگ‌ها ایجاد می‌کنند، همین کار را روی دیوارهای پچی نیز می‌توان انجام داد. در این تکنیک بیننده دیوار را به طرح سنگ مرمر یا بافت چوبی می‌بیند و این کار به جذابیت محیط کمک خواهد کرد. امروزه انواع رنگ آمیزی ساختمان باعث به وجود آمدن تکنیک‌های مختلف و انواع نقاشی ساختمان شده‌اند و شکوه و جلوه خاصی در دکوراسیون داخلی ایجاد کرده‌اند. نقاشی ساختمان به روش های مختلفی انجام می پذیرد و ما انواع نقاشی ساختمان را داریم.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.