بی‌ام‌و X3 جدید در تست ترافیک با پیشرانه پلاگین مشاهده شد

ع، جاسوسی BMW X3 M40i 2024

در واقع برقی شدن برای مدل جدید بسیار مهم خواهد بود. بسته به منطقه، چندین گزینه پیشرانه هیب، متفاوت، از جمله بنزینی و دیزلی هیب، ملایم برای اروپا در اشکال چهار و شش سیلندر وجود خواهد داشت. تا جایی که به نسخه پلاگین هیب، مربوط می شود، انتظار داریم که X3 xDrive 30e نامیده شود، که به این م،ی است که یک موتور 2.0 لیتری توربو در زیر کاپوت وجود دارد که به یک موتور الکتریکی متصل شده است.

تقریبا یک سال از آغاز تست های جاده ای برای نسل بعدی BMW X3 می گذرد. در ژوئن سال گذشته، ما برای اولین بار یک نمونه اولیه از SUV ممتاز را گرفتیم و امروز، ویدیوی جدیدی داریم که نشان می دهد کار روی مدل باواریایی ادامه دارد. این یک خودروی آزمایشی با پیشرانه احتراقی استاندارد نیست، بلکه یک کراس اوور با دوشاخه است.

این X3 به شدت استتار شده از چراغ‌های عقب موقت استفاده می‌کند، اما این جالب‌ترین چیز در مورد آن نیست. اگر به بر،ب های روی سپر عقب و درهای جلو نگاهی بیندازید، می بینید که می گویند Electrified Vehicle. همچنین، مطمئناً یک درگاه شارژ در گلگیر سمت راننده جلو وجود دارد که اساساً تأیید می کند که این یک نمونه اولیه هیب، پلاگین است.


منبع: https://www.motor1.com/news/666975/new-bmw-x3-phev-spied/

13 ع، ها

از نظر طراحی، انتظار می رود X3 جدید از دستور طراحی بسیار مشابه X1 کوچکتر پیروی کند، که به م،ای چهره تهاجمی تر و حتی خطوط واضح تر است. در داخل کابین، با تغییر X3 جدید به طرح تک صفحه بی ام و که شامل نمایشگر دیجیتالی راننده و سیستم اطلاعات سرگرمی مرکزی در زیر یک محفظه است، تغییرات حتی بزرگتر خواهد بود. (ع، های جاسوسی را در بالا ببینید). این نشان دهنده انحراف قابل توجهی از X3 فعلی است، اما این چیزی است که قبلاً در تعدادی دیگر از BMW های مدرن دیده ایم.

X3 جدید کی میاد؟ طبق اطلاعات اولیه و تایید نشده، این اتفاق باید در سه ماهه پای، سال جاری رخ دهد. اولین مدلی که وارد بازار می شود X3 استاندارد احتمالاً به ،وان مدل 2024 خواهد بود و به دنبال آن مشتقات داغ تر با مارک M قرار خواهند گرفت.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.