بیوک کلاسیک 1959، فورد F-150 دهه 1980، تمپوی 1990 Crushed To Oblivion را تماشا کنید

نتیجه نهایی یک تکه ف، است که از هیچ یک از وسایل نقلیه له شده بلندتر نیست. در حالی که ما مقصد نهایی این خودروهای اسقاط شده را نمی د،م، اگر آنها را به وسایل جدید بازیافت کنند، نمادین خواهد بود – این همان چیزی بود که تا زمان مرگشان روبرو شدند.


منبع: https://www.motor1.com/news/673627/buick-f150-crushed-to-oblivion/

قرب، نهایی فورد تمپو دهه 1990 است. تمپو که امروزه تا حد زیادی فراموش شده است، زم، یک مکان رایج در جاده های ایالات متحده و اولین اتومبیل مکرر برای رانندگان نوجوان بود. عملکردی مقرون به صرفه و البته کم داشت اما می‌توان آن را با سانروف و گیر،س دستی سفارش داد. سدان تمپو که در بالای Invicta قرار گرفته است نیز بدون ربع نشان داده می شود.

با این حال، بخشی از ما هم می‌خواهد فریاد بزند: “نهووو!” قبل از شروع ،یدن و ،د شدن ف،، یک حس ترس وجود دارد. این احساس چیزی بین تماشای یک فیلم ترسناک، دانستن اینکه آن نوجوانان در شرف پای، خشونت‌آمیز هستند و ایده زمین‌کشیدن حیوان خانگی خانواده است.

بعدی یک دوج کاروان یا پلیموث ویجر در اوایل دهه 90 است. تنها نکته جالب در مورد این ون گرافیک کناری آن است که باعث حسادت رادوود می شود. همچنین خیلی از بین رفته است، با زنگ زدگی در ،مت زیرین. گویاتر ،تیک یدکی صرفه جویی در فضا است که روی محور جلو نصب شده است، که نشانگر خودرویی است که در یک روز پرداخت وام دور از فراموشی است.

اولین بار فورد F-150 است. ، کاری دهه 1980 با تخت بلند، تمام شده است. گلگیر عقب خم شده است، تقریباً شبیه به درختی که سر خورده است و احتمالاً قاب آن آسیب دیده است. سقف نیز مانند گلگیر جلویی به همان اندازه کوبیده شده است. اگرچه کامیون‌های قدیمی فورد در سال‌های اخیر به کل،یونی تبدیل شده‌اند، اما این یکی ارزش پس‌اندازی ندارد، بنابراین به جایی می‌رود که سنگ شکن آن را کوتاه می‌کند.

در ابتدا، ایده تماشای له شده وسایل نقلیه قدیمی سرگرمی به نظر نمی رسد. با این حال، به طرز عجیبی رضایت‌بخش است و به جرأت می‌تو،م بگوییم، آرام‌بخش است، به همان شیوه‌ای که حباب بیرون زده است. با این حال، دقیقاً شبیه تماشای این ویدیو است که شامل بیوک اینویکتا، فورد تمپو و F-150 در یک قرار ملاقات با یک سنگ شکن است.

جالب ترین وسیله نقلیه، یک بیوک اینویکتا مدل 1959 چهار درب سخت است. سقف سخت که تا سال 1963 وسط خط تولید بیوک را اشغال می کرد، دارای س،ی از عصر فضایی بود که شایسته جتسون ها بود، اما به اندازه کوپه، کانورتیبل یا حتی استیشن واگن Estate قابل کل،یونی نیست. مانند مینی ون و F-150، صرفه جویی در آن بسیار دور از ذهن است، مگر اینکه چیزی فوق العاده ارزشمند مانند شورت شول SS454 یا شلبی GT500 باشد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.