بی ام و Z4 با موتور نسکار برای فتح تپه ها ساخته شد

در بخش ظاهر، این تیم یک کیت بدنه GT3 اصلی را از آلمان وارد کرد و Z4 جیانوکارو را به اولین خودرو در آفریقای ج،ی تبدیل کرد که چنین ظاهری دارد. این یک خلاقیت کاملاً وحشی است، اما ما دوست داریم نظر شما را بد،م، بنابراین پس از تماشای ویدیوی بالا، به بخش نظرات زیر بروید تا نظرات خود را به ما بگویید.


منبع: https://www.motor1.com/news/674754/bmw-z4-nascar-engine-video/

همانطور که امروز وجود دارد، این خودرو حدود 590 ، بخار قدرت و 468 پوند فوت (635 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند که مالک آن می گوید برای یک ماشین مسابقه ای تنفس طبیعی بسیار خوب است.

موتور 5.7 لیتری Hendrick Motorsports پشت چرخ های جلو قرار می گیرد و اساساً کوپه آلم، را به یک ماشین موتور وسط جلو تبدیل می کند و می تواند تا 10000 دور در دقیقه حرکت کند، اما همانطور که Giannoccaro می گوید، Z4 در حال حاضر به 7500 دور در دقیقه محدود شده است. هدف ایده آل 9000 دور در دقیقه در آینده.

این سفر با یک موتور نسکار 5.7 لیتری تقریباً 10 ساله آغاز شد که به ،وان یک واحد دست دوم از ایالات متحده به آفریقای ج،ی حمل شد و در آنجا به سختی در محفظه موتور BMW جاکف شد. اما همانطور که مالک می گوید، ماشین سال گذشته “یک فاجعه” بود، بنابراین آنها برای بهتر ، آن برای Knysna Simola Hillclimb امسال، که به طور گسترده به ،وان رویداد برتر موتوراسپرت آفریقای ج،ی شناخته می شود، به تابلوی نقاشی بازگشتند.

با جیمی جیانوکارو آشنا شوید. او مالک شرکت حمل و نقل G&H در آفریقای ج،ی است و در گذشته در زامبیا مسابقه داده است، بنابراین او هم پول و هم تاریخچه ای برای جمع آوری چیزهای خاص دارد. و آ،ین ساخته او – BMW Z4 با موتور نسکار V8 که در زیر کاپوت آن قرار گرفته است – کاملاً ساخته شده است.

رویدادهای اتومبی،، در سراسر جهان حداقل یک BMW را در لیست شرکت کنندگان دارند و معمولاً به هر طریقی اصلاح می شوند. اما همانطور که در ویدیوی تعبیه شده در بالا خواهید دید، برخی از افراد وجود دارند که فکر می کنند صرفاً توربوشارژ ، یک موتور تنفس طبیعی BMW کافی نیست.

در میان اصلاحات، Z4 آمریکایی شده دارای یک جعبه دنده متوالی است که نیرو را از طریق یک پیشرانه قرض گرفته شده از BMW M5 به چرخ های عقب می فرستد. علاوه بر این، موتور از کاربراتور به تزریق سوخت تبدیل شد، که برای درست ، آن کمی کابوس بود، و ترمزها به یک مجموعه AP Racing با روتورهای 15 اینچی (380 میلی‌متری) ارتقا یافتند.

اما این همه ماجرا نیست. دستگاه صعود تپه همچنین دارای تج،ات لو،ی مانند سیستم کنترل کشش، ABS و کنترل پرتاب بود که همه آنها در سال گذشته وجود نداشتند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.