تایر جدید BFGoodrich T/A Pursuit به طور خاص برای اتومبیل های پلیس طراحی شده است

برای توسعه تایر جدید، BFGoodrich بازخورد اجرای قانون را در طراحی و آزمایش آن برای Elite-Force T/A گنجانده است. سرگرد جیسون رامی از کلانتری شهرستان اجفیلد در کارولینای ج،ی یکی از افسران اجرای قانون بود. او گفت: «هندلینگ با کشش خیس برای من مهم ترین چیز است، به خصوص در شرایط با سرعت بالا.

علاوه بر عملکرد مرطوب برتر، BFGoodrich می گوید که آنها به گونه ای طراحی شده اند که 35 درصد قوی تر با الگوی آج بازطراحی شده برای افزایش دوام و بهبود عمر سایش. این ،تیک همچنین در اندازه‌های مختلف برای جابجایی خودروهای مجری قانون امروزی، چه سدان‌هایی مانند دوج چارجر یا خودروهای شاسی بلند مانند شورولت تاهو یا فورد ا،پلورر، عرضه می‌شود. علاوه بر این، تایر با طراحی الهام گرفته از نشان در دیواره جانبی یا با دیواره سنتی برای کارهای مخفی موجود است.

وسایل نقلیه مجری قانون زندگی طاقت فرسایی دارند. با وجود اینکه بیشتر وقت خود را در حالت بیکار یا پارک می گذرانند، در یک لحظه از آنها خواسته می شود تا در تعقیب و گریزهای پرسرعت شرکت کنند، زمین های مختلف را پوشش دهند، پیچ های سخت را بپیمایند و توقف های ناگه، انجام دهند. تنها چیزی که بیشتر از وسیله نقلیه آسیب می بیند ،تیک است. خوشبختانه، BFGoodrich پاسخ این سوال را در قالب یک ،تیک هدفمند و تمام فصل دارد که به طور خاص برای تحمل آن مجازات ساخته شده است.

طبق بی،ه مطبوعاتی منتشر شده توسط این شرکت در این هفته، تایر جدید یکی از بهترین ،تیک‌های تعقیب ترمز خیس در بازار است که تا 21 فوت فاصله توقف کوتاه‌تری نسبت به سایر برندها دارد. کیم کگ،، مدیر برند تایرهای BFGoodrich، در بی،ه مطبوعاتی گفت: “،تیک BFGoodrich Elite-Force T/A به شرایط اضطراری در هر شرایطی، از بارش باران گرفته تا سنگ زنی جاده ها پاسخ می دهد.” ما یک تایر BFGoodrich تولید کردیم که می تواند به هر تماسی در سخت ترین شرایط پاسخ دهد.

با نگاهی به اینترنت، ویدیوهای مربوط به تعقیب و گریز با سرعت بالا یا سایر حوادثی که مجری قانون وسایل نقلیه خود را به حدا،ر می رساند، کم نیست. اخیراً یک تعقیب و گریز با سرعت بالا در آرکانزاس و یک تعقیب و گریز وحشیانه با اتوبوس مدرسه را پوشش دادیم که به یک مزرعه ذرت ختم شد. هر دوی این موقعیت‌ها اهمیت ،تیک‌های هدفمند را نشان می‌دهند که می‌توانند مقادیر زیادی از سوء استفاده را تحمل کنند.


منبع: https://www.motor1.com/news/673405/bfgoodrich-ta-pursuit-tire-designed-for-police/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.