تبدیل کمپر اتوبوس کوچک خانه ای چشمگیر برای خانواده چهار نفره است

تماس گرفت اتوبوس ساندنس، چند،ها در حال شرح ماجراهای خود هستند یوتیوب و همچنین اینستاگرام پست تعبیه شده در بالا نگاهی اجمالی به آن ماجراهای تا کنون، از جمله روند برداشتن و بالا بردن سقف اتوبوس را ارائه می دهد. این کاری نیست که شما فقط از روی هوس انجام دهید، اما نتیجه نهایی شگفت انگیز به نظر می رسد.

در بین اتاق زیر شیرو، و کابین، آشپزخانه ای بیشتر شبیه یک آپارتمان بزرگ است تا یک اتوبوس کوچک. یک پیشخوان بین یک یخچال/فریزر با اندازه کامل و یک سینک مزرعه قرار دارد که به ،وان یک وان حمام کوچک برای بچه ها عمل می کند. یک اجاق گاز و اجاق چهار شعله در آنجا تعبیه شده است، و در صورت نیاز به فضای بیشتر روی میز، بخش‌ها به‌خوبی در بالای سینک و اجاق گاز قرار می‌گیرند. حتی یک سطل ، و یک گوشه مخصوص قهوه وجود دارد که می توان از طریق یک برنامه کار کرد. این افراد ممکن است در جاده ها زندگی می کنند، اما قطعاً آن را خشن نمی کنند.

تبدیل اتوبوس های مدرسه قدیمی به خانه های کوچک تمام وقت هنوز در سراسر جهان بسیار محبوب است. معمولاً، افراد یا زوج‌هایی را می‌بینیم که به سمت وطن زندگی جهش می‌کنند، به‌خصوص زم، که تبدیل شامل یک وسیله نقلیه کوچک‌تر می‌شود. در این مثال، ما ،یب نادری از یک خانواده جوان داریم که از ماجراجویی در یک اتوبوس کوچک لذت می برند، اما اجازه ندهید اندازه شما را فریب دهد. این تبدیل هوشمندانه در واقع به طرز شگفت انگیزی در داخل جادار است.

پروژه خود را با تورهای خانه کوچک در یوتیوب چند،ها هستند. آنها تازه وارد به صحنه هستند و فقط چند ماه زیر کمربندشان مانده اند، اما اتوبوس بین المللی 3800 که آنها ایجاد کرده اند با سطح اولیه فاصله زیادی دارد. برای شروع، این سقف استاندارد اتوبوس مدرسه نیست – ،مت بالایی آن بریده شده و بلند شده است تا جایی برای اتاق زیر شیرو، ایجاد شود. همچنین فضای کافی در عقب برای قرار دادن یک تخت کینگ در بالا، با فضای گاراژ و یک اتاق خلوت برای دو سگ بزرگ خانواده در زیر ایجاد کرد. این برای کهنه‌سربازان باتجربه اتوبوس‌سازی بد نیست، به تازه‌کاران اسکولی اهمیتی ندهند.

با توجه به این ویدئو، برنامه های آتی شامل افزایش توان بیشتر و احتمالاً تجدید نظر در وضعیت آب است. با این حال، در حال حاضر خانواده به نظر می رسد خیلی از خانه سفارشی خود راضی هستند




منبع: https://www.motor1.com/news/675636/small-bus-camper-conversion-،me-family-four/تبدیل کمپر اتوبوس مدرسه

روبه‌روی آشپزخانه یک فضای نشیمن کوچک با یک میز برای غذا خوردن و فعالیت‌ها قرار دارد. یک حمام کامل دارای یک دوش ایستاده بزرگ و یک توالت است و اتوبوس 100 گالن آب شیرین و همچنین یک م،ن آب خا،تری 40 گالن دارد. سقف دارای 600 وات انرژی خورشیدی و همچنین عرشه ای برای استراحت است، اگرچه تخت خواب کینگ فوق الذکر با یک تلویزیون صفحه تخت جمع شونده نیز مکان خوبی برای استراحت به نظر می رسد. پرده‌ها به مادر و پدر حریم خصوصی می‌دهند، در حالی که اتاق زیر شیرو، بالای کابین به بچه‌ها اختصاص دارد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.