تبدیل RV اتوبوس مدرسه با اتاق زیر شیروانی و بازی خانه ای برای خانواده 7 نفره است

برخلاف دو طبقه، اتاق خواب اصلی فقط یک تخت نیست. این خانه دارای یک تخت کینگ است که در بالای ،مت موتور قرار دارد و یک فضای ذخیره سازی بزرگ، با قفسه های بیشتری که تخت را در پشت قرار می دهند. و در حالی که اتاق نشیمن از نظر فنی یک اتاق خواب نیست، فضای مبل کافی برای چرت زدن به راحتی وجود دارد. بالشتک ها همچنین دارای کمربندهای ایمنی هستند که برای ایمنی در هنگام سفر از مک، به مکان دیگر بسته شده اند.

مجموع منابع برق و آب در این ویدئو ذکر نشده است، اما انرژی خورشیدی به تنهایی برای هدایت چندین واحد کنترل آب و هوا در داخل کافی است. در مورد مخازن، فاضلاب تقریباً یک بار در هفته باید پا،ازی شود. با توجه به اینکه هفت نفر از امکانات استفاده می کنند، این یک بازه زم، بسیار خوب است.

سه اتاق خواب دیگر بچه ها در طبقه اصلی قرار دارند، اگرچه آنها اساساً دو طبقه بزرگ هستند و فضایی برای یک تخت و چیزهای دیگر دارند. که فضای زیادی برای آشپزخانه باقی می گذارد که برای پر ، شکم هفت گرسنه یک ضرورت مطلق است. بلوک‌های قصابی برای همه میزها استفاده می‌شوند که روی کابینت‌های سفارشی نصب می‌شوند. یک اجاق پروپان چهار شعله با سرویس کامل برای پخت و پز استفاده می شود که روبروی یک یخچال/فریزر بزرگ نصب شده است. منطقه آشپزخانه همچنین محل قرارگیری ماشین لباسشویی و خشک کن است و حمام با اندازه کامل درست در پشت آشپزخانه قرار دارد.

این اولین اتوبوس قدیمی نیست که ما دیده ایم که به یک خانه کوچک شیک تبدیل شده است. حتی اولین بار نیست که اتوبوسی را می بینیم که به ،وان خانه تمام وقت برای یک خانواده بزرگ تغییر کاربری داده است. در سال 2017 این اتوبوس به قیمت 4000 دلار ،یداری شد و در این مرحله تقریباً 50000 دلار سرمایه گذاری شده است. با این حال، ما گمان می کنیم که ماجراهای زندگی در جاده ها با خانواده ای پرجمعیت، که با هم در کشور گردش می کنند، قیمتی ندارند.


منبع: https://www.motor1.com/news/677579/sc،ol-bus-rv-conversion-loft-game-room-،me-family-7/

این گواهی بر تفکر قابل توجهی است که از طرف مالکان جف و آنا در این ساختن گذاشته شده است. آنها اتوبوس‌بازان باتجربه‌ای هستند که در سال 2017 با این اسکولی با اندازه کامل قدم گذاشته‌اند. در واقع، نسخه‌ای که در این اخیر ارائه شده است. تورهای خانه کوچک ویدئو مرحله دوم است که پس از حدود دو سال در جاده با طراحی اولیه ساخته شده است. خانواده در حال رشد بود، و این به اتاق زیر شیرو، منتهی شد – یک طبقه دوم کوچک که به اندازه کافی بزرگ است برای دو اتاق خواب کوچک و یک اتاق بازی برای تفریح.

در سال‌هایی که مبادلات خلاقانه اتوبوس سفارشی را پوشش می‌دهیم، تعداد زیادی دکل تمام‌وقت را دیده‌ایم که به ،وان خانه‌های شیک برای خانواده‌ها عمل می‌کنند. اما ما هرگز یکی را ندیده‌ایم که انباری دائمی داشته باشد که صادقانه به یک سرویس خدماتی بپردازد خانواده هفت نفره. در واقع، آن 9 نفر را بسازید – دو بزرگسال، پنج کودک، یک گربه و یک سگ. و با این حال، شلوغ به نظر نمی رسد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.