ترن هوایی به نام مازراتی
انتشار: اردیبهشت 30، 1402
بروزرسانی: 01 فروردین 1404

ترن هوایی به نام مازراتی

در حالی که لوانته به سرعت در حال افزایش جایگاه در بخش SUV های لو، بود، بقیه خط تولید به سرعت در حال پیر شدن بودند و نسل جدیدی به این زودی ها وارد نمی شد.

ورود بزرگترین خودروساز ایتالیا به م،ای فرصت ها و چالش های زیادی بوده است. از یک طرف، فیات نه تنها پول نقد، بلکه کارخانه ها و حضور جه، خود را نیز به ارمغان آورد. بنابراین مازراتی بالا،ه توانست به لطف این منابع و قابلیت ها نفس ،شد. از سوی دیگر، ورود آنیلیس به م،ای بوروکراسی بیشتر و انعطاف کمتر نیز بود.

با ادامه کاهش حجم سدان های جه،، مازراتی توسعه نسل جدید گیبلی و کواتروپورته را که تا سال 2018 شش سال از عمر آن می گذراند، به تعویق انداخت. حجم بین سال های 2017 و 2018 29 درصد، بین سال های 2018 تا 2019 26 درصد، بین سال های 2019 تا 2021 7 درصد (به استثنای سال 2020، زم، که همه گیری به بازارها راه یافت) و 4 درصد بین سال های 2021 تا 2022 کاهش یافت.

تولد دوباره

مازراتی را می توان به ،وان یک داستان تلخ در گروه فیات توصیف کرد. این خودرو از لحاظ تاریخی یک مارک خودروی لو، بوده است که از نزدیک با فراری و بهترین های صنعت خودروسازی ایتالیا مرتبط است. پس از چندین دهه مسابقه و چندین مالکیت، این مارک در دهه 1990 بخشی از فیات شد و از آن زمان تاکنون اتفاقات زیادی رخ داده است.

در سال 2002، ده سال پس از تصاحب فیات، فروش جه، مازراتی به 3300 دستگاه رسید. این یک برند لو، خاص بود و تنها دارای سه مدل بود: کوپه، اسپایدر و 3200 GT. این عرضه محدود حداقل تا 10 سال دیگر دوام آورد. مازراتی خود را به ،وان برادر کوچک تر برند اسپورت فراری معرفی کرد و حجم زیاد آن بخشی از برنامه نبود.

گسترش

Motor1 Numbers Maserati خوشبختانه، مازراتی در سال 2021، زم، که مجموعه ای از پرتاب های خود را آغاز کرد که تا سال جاری نیز ادامه یافت، به مبارزه پرداخت. MC20، MC20 Cielo، Grecale و Granturismo کاملاً جدید به این برند جان می بخشند. آنها از نظر طراحی، فناوری و کیفیت با DNA واقعی مازراتی مشخص می شوند. اما آیا آنها برای بازگرداندن مازراتی به رادار کافی هستند؟