تریلر Tom Cruise Drift One-Handed In Mission Impossible: Dead Reckoning را تماشا کنید

تابستان امسال چندین فیلم بلاک باستر با ماشین ها نقش اصلی را در اکشن بازی کرده است. علاوه بر “Dead Reckoning”، “Fast X” نیز وجود دارد که ماه گذشته اکران شد و احتمالاً آ،ین ،مت از این فرنچایز است که بازیگران اصلی را در خود جای داده است. دنبال شد Transformers: Rise Of The Beasts, که هفته گذشته نمایش داده شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/672122/tom-cruise-one-haded-drift-dead-reckoning/

فیلم جدید نام دارد Mission Impossible: Dead Reckoning و تام کروز در نقش اتان هانت و هیلی آتول در نقش گریس بازی می کنند. آنها با دستبند در کنار هم سعی می کنند از افراد بد و پلیس فرار کنند، همه اینها در حالی است که کروز ترافیک روم را تنها با استفاده از دست راست خود برای خلب، یک BMW سری 5 هدایت می کند.

در ابتدا، فیات مانند ادای احترامی به سیتروئن 2CV راجر مور به نظر می رسد که در فیلم “فقط برای چشمان تو” باند خلبان شده است. اما ظاهر فیات 500 فریبنده است. صدایی برقی دارد، بسیار شبیه آئودی هونیترون کن بلاک است و چندین دریفت و فرسودگی را انجام می دهد. در یک نقطه، کریستوفر مک کواری، کارگردان حساب مرده، اشاره می‌کند که فیات بسیار غیرقابل پیش‌بینی بود، ظاهراً ذهن خودش را داشت، و او نمی‌توانست سکانس سخت‌تری برای عکاسی بسازد.

به گفته وید ایستوود، هماهنگ کننده بدلکاری، کروز تمام رانندگی خود را با یک دست انجام می دهد، حتی در حالی که BMW را در گوشه ها می چرخاند. معمولاً جعل ، آن آسان است، با این تفاوت که BMW کروز در حال رانندگی است که تمام درهای خود را ندارد. در یک نقطه، اتان و گریس بی‌ام‌و را رها می‌کنند، به این امید که بدون توجه با ماشین دیگری فرار کنند. یک فراری خا،تری در یک خیابان فرعی ،ت نشسته است. اما در حالی که ایتان به فراری نگاه می کند، یک فیات 500 زرد رنگ قدیمی ظاهر می شود که برای ،مت دوم تعقیب و گریز آماده است.

برای کروز، تعقیب و گریز به یک چیز ختم می شود، اینکه چگونه مخاطب را درگیر می کنند؟ او می‌گوید: «من فقط می‌خواهم این هیجان را به آنها بدهم. به همین دلیل، تعقیب و گریز در لوکیشنی در رم، ایتالیا با استفاده از ماشین‌های واقعی، کامیون‌ها و موتورسیکلت‌ها در تمام سکانس‌ها فیلم‌برداری شد.

آ،ین نصب از ماموریت غیرممکن این فرنچایز شامل یک تعقیب و گریز ماشین در رم است، شهری که به دلیل ترافیک غیرقابل پیش بینی، خیابان های باریک و سنگفرش هایش شناخته شده است. این ،اصر سطحی از تنش و غیرقابل پیش‌بینی را به هر تعقیب و گریز خودرو اضافه می‌کنند، اگر با یک دست رانندگی می‌کنید.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.