تزریق ژل لب طبیعی چگونه است؟ ️ + 10 نکته مهم دکتر تفت

آلاینا محصولات مختلفی برای افراد با شرایط مختلف تولید می‌کند و انواع مختلفی دارد. نتایج استفاده از این ژل طبیعی بوده و چهره شما را مصنوعی جلوه نمی‌دهد. ماندگاری ژل‌ها در افراد مختلف متفاوت است اما به‌طورکلی ماندگاری ژل آلاینا بین 8 تا 12 ماه تخمین زده می‌شود.

به عنوان متقاضی تزریق ژل باید از وقایع و مراقبت ‌های بعد از تزریق ژل لب اطلاع داشته باشید. اگر تزریق ژل کرده‌اید یا قصد انجام آن را دارید، خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم. تخلیه ژل لب امکان‌پذیر است اما باید دانست که اگر با شکل لب یا حجم آن مشکل دارید متخصصین پوست می‌توانند با استفاده از روش‌های خاصی در ظاهر لب‌های شما تغییراتی انجام دهند. یکی اینکه اثرات ژل لب بعداز چند ماه خودبه‌خود از بین می‌رود و می‌توان تا آن زمان منتظر ماند. دوم اینکه با تزریق آنزیم هیالورونیداز که تجزیه کننده اسید هیالورونیک اسید است می‌توان به از بین رفتن اثرات سرعت بخشید.

تزریق ژل ، سبب آبرسانی بافت لب نیز می شود و علاوه بر زیباسازی لب، اثر احیایی نیز بر آن دارد. افرادی که از موهای زائد پشت لب ناراضی هستند می توانند از لیزر موهای زائد برای حذف آنها استفاده نمایند. دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند. برای انجام تزریق سعی کنید به مراکز درمانی معتبر که پزشکان مجرب و ماهر دارند مراجعه کنید؛ چراکه دقت و مهارت پزشک می‌تواند نتیجه‌ی تزریق و مدت ماندگاری آن را تعیین کند.

این یکی دیگر از مواردی است که پاسخ دادن به همه جوانب آن دشوار است زیرا نظر بیماران مختلف تا حدودی متفاوت است. ممکن است این دوره برای شما بسیار کوتاه باشد و بعد از اتمام فرآیند تزریق اثری از درد و کبودی باقی نماند. وقتی لب های شما متناسب با بقیه ویژگی های صورت شما به نظر نمی رسند ، می توانند کل ظاهر شما را از تعادل خارج کنند. با افزودن چربی یا ترمیم چروک های ظریف روی لب ها شما می توانیم در کل ظاهری جوانتر و سرزنده تر ایجاد کنیم.

از جمله عوامل مؤثر در قیمت نهایی کار می‌توان به اجرت پزشک، هزینه کلینیک، قیمت ژل، حجم ژل و مواردی از این قبیل اشاره کرد. بعد از تزریق ژل لب به مدت 24 تا 48 ساعت از فعالیت های ورزشی شدید دوری کنید. در مدل قلبی تزریق بیشتر در ناحیه V شکل لب بالایی انجام می‌شود. افراد برای دستیابی به نتیجه جذاب و زیبا از این مدل استفاده می‌کنند. همان‌طور که از نام این مدل نیز پیداست شکل لب در این حالت شبیه به قلب می‌شود. کدام ژل لب مناسب است؟ یا بهترین ژل لب کدام است؟ ما در ادامه انواع ژل لب را بررسی می کنیم.

هنگامی که تورم کاملاً پایین آمد ، باید نتیجه ای کاملا با ظرافت حاصل شود و لب هایتان باید بدون اینکه فرم واقعی خود را از دست بدهند باشند  . اگر می خواهید ظاهر جدید خود را به طور نامحدود حفظ کنید ، باید جلسات درمانی منظم را در مطب ما برنامه ریزی کنید. از طرف دیگر ، نتایج حاصل از تزریق چربی باید تا بی نهایت ادامه داشته باشد. در مقابل ، انتقال چربی به لب برای بیمارانی که حجم دهی موقت لب را تجربه کرده اند و به دنبال اثر طولانی مدت هستند از نظر اقتصادی به صرفه ترمی باشد.

به علاوه اینکه فرم لب هر فرد با دیگری متفاوت است و مختص خود فرد است و نباید این انتظار داشته باشید تا فرم لب بعد از تزریق، مانند سایر افراد شود. به همین خاطر، این روش زیبایی حتما باید توسط پزشک متخصص که آشنا به آناتومی لب و صورت است انجام شود. تزریق ژل لب با استفاده از سوزن بسیار ظریف و در زاویه ای مناسب داخل لب و یا نواحی اطراف لب انجام می شود و می توان برای کاهش احساس درد، از کرم های بی حسی موضعی مانند لیدوکائین استفاده کرد. لب یکی از قسمت های صورت است که با افزایش سن حجم لب کم شده، ارتفاع لب کاهش یافته و برجستگی آن در صورت کاهش می یابد. تزریق ژل لب می تواند برای رفع این تغییرات و زیبایی صورت بسیار مفید باشد.

اگر تزریق فیلر لب توسط یک متخصص انجام نشود ، می تواند عوارض و مشکلات جبران ناپذیر به همراه داشته باشد. در تزریق ژل لب مدل فانتزی ،  لب ها به طور کلی از حالت طبیعی و عادی خود خارج می شوند و فرم فانتزی به خود می گیرند. اکثر کسانی که تزریق به روش فانتزی را انتخاب می کنند، سایر اعضای صورتشان مانند گونه و چانه را نیز به فرم فانتزی در می آورند.