تسلا مدل S Plaid را ببینید بالاخره در اتوبان به حداکثر سرعت 200 مایل در ساعت رسید

در این مورد، حد مجاز 328 کیلومتر در ساعت است که دقیقا برابر با 203.8 مایل در ساعت است. بزرگراه در واقع به اندازه کافی ،ت است تا شتاب کامل را از حالت س، طی کند، بنابراین علاوه بر سرعت 200 مایل در ساعت، می بینیم که مدل S Plaid چقدر سریع به آنجا می رسد. این ویدیو سرعت 100 کیلومتر در ساعت (62 مایل در ساعت) را در 2.56 ث،ه نشان می دهد و به دنبال آن 200 کیلومتر در ساعت (124 مایل در ساعت) تنها در 6.82 ث،ه می رسد. از آنجا، تایمر رسمی به ما زمان یک چهارم مایل 9.62 ث،ه و زمان نیم مایل را 15.03 ث،ه می دهد. ما زمان یک مایل را 24.22 ث،ه می بینیم، اما در آن زمان، راننده قبلاً از دریچه گاز بلند شده بود.

این ویدیو با چرخش مدل S Plaid در پیست پل ریکار در فرانسه به پایان می رسد. در حالی که مطمئناً هیچ شکی در مورد سرعت خط مستقیم این سوپر سدان وجود ندارد، بسته پیست مطمئناً در پیچ ها نیز کمک می کند. تسلا اخیراً رکورد دور نوربرگ رینگ را برای یک خودروی برقی تولیدی پس گرفت و نوردشلایف را در 7 دقیقه و 25.23 ث،ه طی کرد.


منبع: https://www.motor1.com/news/675410/tesla-model-s-plaid-200-mph-autobahn/

تعداد کمی از خودروهای تولیدی در جهان می توانند با تسلا مدل S همگام شوند. صرف نظر از احساس شما در مورد خودروهای برقی، هیچ بحثی در مورد پیشرانه 1020 ، بخاری وجود ندارد که این سدان فوق العاده را در عرض دو ث،ه و یک چهارم مایل به سرعت 60 مایل در ساعت می رساند. در کمتر از 10. معاوضه برای این نوع شتاب حدا،ر سرعت است، جایی که خودروهای برقی معمولاً با وسایل نقلیه احتراقی مطابقت ندارند.

متأسفانه، هیچ زمان ثبت شده ای از توقف تا پایان ثابت وجود ندارد. اما اگر به مهرهای زم، روی ویدیو نگاه کنیم، می تو،م بگوییم که سرعت دویدن تقریباً 22.5 ث،ه طول می کشد. این با زمان یک مایلی نیز مطابقت دارد، زیرا راننده در حال کاهش سرعت در علامت مایل است. و همه اینها در سکوتی ترسناک انجام می شود.

کلمه کلیدی وجود دارد بطور کلی، زیرا مدل S Plaid در این ویدیوی اخیر از AutoTopNL مطمئناً توانایی 200 مایل در ساعت را دارد. در پیکربندی معمولی، تسلا حدا،ر سرعت را به 166 مایل در ساعت محدود می‌کند و ما شاهد بوده‌ایم که مدل S Plaid قبلی تنها در 14 ث،ه به این سرعت رسیده است. این مدل S Plaid چنین محدود کننده ای ندارد. به پکیج مسیر و فرمان کامل مجهز شده است و در دستان یک راننده توانا در مسیری خالی از اتوبان آلمان، تا حد امکان تمرین می کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.