تعقیب و گریز پلیس سرعت بالا تویوتا پریوس در آرکانزاس زیاد طول نمی کشد

راننده پریوس هم قهرمان نیست. او که با سرعت بیش از 100 مایل در ساعت در حالی که پوشش سپر عقب تا حدی پاره شده است، در ت، بیهوده برای فرار از پلیس، خطرات زیادی را انجام می دهد. پریوس در حال حاضر با سرعت کمتر یا در یک منطقه کمتر شلوغ از جاده خارج می شود.

نسل سوم تویوتا پریوس یک خودروی هیب، قابل اعتماد است که یک خودروی مسافربری عالی می‌سازد و تا 48 مایل بر گالن در بزرگراه و 51 مایل بر کیلوگرم در اطراف شهر می‌رسد. این عملی است و قادر به انجام بسیاری از کارها است اما یک وسیله نقلیه تعقیب و گریز خوب نمی سازد. با شتاب 0 تا 60 مایل در ساعت 9.8 ث،ه و حدا،ر سرعت 112 مایل در ساعت، بسیاری از وسایل نقلیه از آن پیشی خواهند گرفت.

درگیر شدن در تعقیب و گریز پلیس همیشه ایده بدی است. بدتر از آن، اگر یک بزرگراه روستایی دو بانده باشد که در لبه ج،ی کوه‌های اوزارک با سربازان ،تی که از هر شیب و منحنی جاده می‌دانند، همسایه است. هنگامی که این خودرو شامل نسل سوم تویوتا پریوس می شود، احتمالاً می توان گفت که راننده بیش از چند پیچ ​​اشتباه در زندگی انجام داده است.

با این حال، تعقیب و گریز زیاد طول نمی کشد. حدود 9 دقیقه پس از این ویدیو، به نظر می رسد که پریوس روی یکی از ،تیک های خود می ریزد اما به کار خود ادامه می دهد. تکه‌های بیشتری از ،تیک خارج می‌شود و راننده از جاده خارج می‌شود و ماشین‌های پلیس آن را به لبه راه‌آهن می‌،بانند. راننده به سرعت دستبند زده می شود، اما در حالی که او را می برند، دعوا می کند.

دلیلی برای فرار این خانم جوان از پلیس ارائه نشده است. در یک نقطه شخصی اشاره می کند که راننده 17 ساله است، که ممکن است نحوه شارژ او را پیچیده کند. اما یک چیز مسلم است، نه ماشین و نه راننده به این زودی در جاده نخواهد بود.


منبع: https://www.motor1.com/news/671528/toyota-prius-police-chase-in-arkansas/

اگر ،ی بازسازی «اسموکی و راهزن» را بسازد، روستایی آرکانزاس، جایی که این تعقیب و گریز در آن رخ داد، پس‌زمینه خوبی ایجاد می‌کرد، اما پریوس علوفه‌ای برای تصادف یا ضربه‌ای است. شاید معادل مدرن برت رینولدز، یک شورلت کاماروی سفارشی شده با منقار Trans Am را روی یکی ببرد، اما پریوس یک خودروی قهرمان نخواهد بود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.