تعمیر پکیج ایران رادیاتور + 6 ماه گارانتی کاراباما | parsepackage

اگر این بخش ها قابل ترمیم نباشند، برد آسیب دیده با یک نمونه جدید جایگزین می شود تا عملکرد پکیج نیز به حالت تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کرج عادی باز گردد. البته اولیت تیم تعمیر پکیج ایران رادیاتور، بر ترمیم این قطعه است و تعویض آن، به عنوان آخرین گزینه در نظر گرفته می شود. البته نباید فراموش کرد که پکیج از جمله دستگاه هایی است که هر ساله به سرویس های دوره ای نیاز دارد.

  • اکثر اوقات وقتی مشکلی برای پمپ پکیج به وجود می‌آید، با وجود اینکه پکیج روشن است، پمپ هیچ حرکتی نمی‌کند.
  • وجود هوا در سیستم می تواند باعث بروز این مشکل در پکیج شود و برای حل کرن این مشکل بایستی مدار گرمایش هواگیری شود.
  • این خطا  توسط برد الکترونیک پکیج ایران رادیاتور  شناسایی شده و در مورد هر خطا ، چراغ و یا چراغ های خاصی از پکیج ایران رادیاتور به صورت چشمک زن در می آیند و چراغ قرمز هم در بعضی از خطاها روشن می شود .
  • علاوه بر آن از آن جایی که هزینه تعمیرات و قطعه بسیار بالاست، بهتر است هر 6 ماه یکبار و در ابتدای هر نیم سال از یک متخصص بخواهید تا برای سرویس پکیج شما مراجعه کند.
  • تعمیرکاران ما بعد از عیب یابی پکیج دیواری ایران رادیاتور، نسبت به رفع عیب پکیج اقدام می‌کنند و تمامی عیب، ایرادات و مشکلات پکیج را به‌صورت دقیق رفع می‌نمایند.

حسگر شعله که به میله یونیزاسیون نیز معروف می باشد وظیفه تشخیص شعله در پکیج ایران رادیاتور را دارد. ونتوری پکیج ایران رادیاتور وظیفه مهمی در حفظ ایمنی دستگاه ایفا می کند. اگر فن پکیج به هر علتی کار نکند برد دستگاه اجاز روشن شدن پکیج را نمی دهد.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور + 6 ماه گارانتی کاراباما | parsepackage

تعمیر و یا سرویس پکیج های ایران رادیاتور سری E نیاز به تخصص بالایی دارد. در صورتی که در اثر بالا رفتن دما و یا مقدار آب در پکیج، فشار دستگاه بیشتر از 3 بار شود. این شیر اطمینان با کمک فنر و دیافراگم پلاستیکی که دارد باز شده و موجب تخلیه آب پکیج می شود.

پکیج های ایران رادیاتور در دو نوع آنالوگ و دیجیتال هستند، در نوع دیجیتال آنها، ارور بر روی صفحه نمایشگر نشان داده می شود. ولی در نوع آنالوگ، وجود هر عیبی در دستگاه توسط چراغ های روی پنل نشان داده می شود. به دلیل اینکه پکیج دستگاهی است که با برق و گاز کار می کند و برای حفظ ایمنی خودتان و محیط، در صورت بروز مشکل بهتر است تعمیرات را به سرویسکار مجرب بسپارید. گروه حامی سرویس به علت اینکه نمایندگی خدمات پس از فروش ایران رادیاتور در اصفهان نیست میتواند در تعمیرات محصولاتی که گارانتی آنها به اتمام رسیده به شما کمک کند. جهت ارتباط با گروه حامی سرویس با شماره زیر در ارتباط باشید.

آشنایی با کرج پکیج

محافظ برق نصب کنید
نوسان برق گاهی باعث خرابی برد پکیج ایران رادیاتور می شود که با گذاشتن محافظ می توانید از این مورد جلوگیری کنید . البته این مورد در همه پکیج های دیواری دیگر صدق می کند و فقط مخصوص پکیج ایران رادیاتور نیست. برای بررسی دقیق و مشاهده شرح کدهای خطای پکیج ایران رادیاتور به مطلب عیب یابی پکیج ایران رادیاتور مراجعه کنید، و همچنین ویدئو زیر را مشاهده نمایید.

پکیج ایران رادیاتور سری BM

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.