تفاوت بین Polestar و Volvo چیست؟

زم، که فقط خودروهای بدون آلایندگی در لیست قیمت هر دو وجود داشته باشد، چالش این دو برند منطقی ، همه چیز خواهد بود. تغییر از احتراق به برق، خودروسازان را تشویق به ایجاد برندها یا برندهای فرعی کرده است که می توانند در عصر جدید جایگاه بهتری داشته باشند. به همین دلیل است که، برای مثال، BMW زیر نام تجاری “i” را ایجاد کرد و مرسدس خانواده “EQ” را اختراع کرد.

وقتی روند فعلی برندهای جدید با انعطاف پذیری یک استارتاپ است، Polestar دقیقاً این نقش را در بازار خودروهای ممتاز بازی می کند. تسلا معیار است، اما رقابت با برندی قدیمی مانند ولوو که به‌خاطر خودروهای موتور احتراقی‌اش شناخته می‌شود، سخت‌تر است. جیلی با ایجاد یک برند جدید اطمینان حاصل کرده است که به شکلی بهتر و خنثی در مسابقه شرکت می کند.

ولوو نیز کاملاً الکتریکی خواهد شد

اما دیر یا زود این انتقال کامل خواهد شد، و زم، که یک عرضه تقریبا انحصاری الکتریکی وجود داشته باشد، تولیدکنندگان باید سعی کنند از هر گونه افزونگی احتمالی بین این برندها جلوگیری کنند. هدف Geely و Volvo Cars این است که Polestar را به ،وان یک جایگزین واقعی بدون آسیب رساندن به فروش Volvo قرار دهد.

Motor1 Numbers Polestar

ایده اولیه اسپین آف Polestar ایجاد یک برند اختصاصی خودرو برای رقابت در بازار خودروهای برقی در حال ظهور بود. اولین مدل Polestar 1 بود، یک کوپه لو، هیب، بزرگ، که درها و بازارها را به روی سدان سایز متوسط ​​تمام الکتریکی Polestar 2، رقیب مستقیم تسلا مدل 3، باز کرد.

نویسنده مقاله، فیلیپه مونوز، متخصص صنعت خودرو در JATO Dynamics.


منبع: https://www.motor1.com/news/675837/difference-between-polestar-volvo/

برند Polestar یکی از برندهایی است که در پنج سال گذشته وارد بازار جه، خودرو شده است.

Motor1 Numbers Polestar Motor1 Numbers Polestar

ولوو بهتر؟

تنها زمان و نحوه واکنش مردم به مدل های آینده Polestar مشخص خواهد کرد. در حال حاضر، هر دو برند به راحتی می توانند همزیستی کنند.

این کوپه SUV کوچک به مردم یادآوری کرد که ولوو همچنین قصد دارد خودروهای برقی درجه یک تولید کند، چیزی که باعث ایجاد سؤالاتی در مورد اینکه این دو برند تا چه حد می توانند خود را در آینده با چنین هدف مشابهی متمایز کنند، ایجاد کرده است.

اعلام این که این برند به برند خود تبدیل خواهد شد – بنابراین جدا از ولوو که در آن به ،وان بخش خودروهای با کارایی بالا وجود داشت – در اکتبر 2017 اعلام شد، زم، که Volvo Cars و Geely اعلام ،د که برند جدید به خودروهای برقی اختصاص خواهد یافت، دقیقا 20 سال پس از آن. پایه و اساس آن توسط Flash / Polestar Racing.

یک فلسفه منحصر به فرد

در واقع، Polestar وجود خود را بر سه ستون اساسی استوار می کند: طراحی، نوآوری و پایداری. Polestar می خواهد تا سال 2030 یک خودروی خنثی از آب و هوا تولید کند: ایده ای که تفاوت چند، با ارزش ها و اه، ولوو ندارد. بنابراین، به طور مشخص، تفاوت آنها چه خواهد بود؟

به نظر من، Polestar توسعه اتومبیل های ولوو با رویکرد کمی انحصاری تر است. همانطور که Cupra برای Seat است، اما با تفاوت های کمتر. Polestar نشان دهنده وضعیت هنر خودروهای الکتریکی برای گروه جیلی است، به این م،ی که تنها یک پله بالاتر از ولوو است. حداقل، من آن را بر اساس موقعیت Polestar 2 و Polestar 3 و 4 آینده اینگونه می بینم.

سردرگمی بین موقعیت یابی پولستار و ولوو زم، آغاز شد که ولوو اولین مدل خودران کاملا الکتریکی خود را با نام ولوو C40 عرضه کرد.

متعاقباً، Polestar سپس Polestar 3 را تقریباً همزمان با رونمایی ولوو از EX90 جدید، وارث م،وی XC90، ارائه کرد. هر دوی این خودروها شاسی بلندهای برقی بزرگ هستند، اما تفاوت در فلسفه ساخت آنها نهفته است.

بین سال 2020، زم، که اولین خودروها در دسترس قرار گرفتند، و می 2023، Polestar حدود 110000 وسیله نقلیه در سراسر جهان فروخت – رقم بسیار خوبی برای یک “امضای” جدید در بخش پریمیوم. برای مقایسه، برای مثال، DS Automobiles، برند مستقل ممتاز سیتروئن از سال 2014، 179000 دستگاه در مدت مشابه فروخت.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.