تماشای یک ترانسپورتر فولکس‌واگن در سال 1999 که در ساحل لوکن در شن و آب بازی می‌کند

به نظر می رسد سه نفر داخل ون هستند، تقریباً مانند یک خانواده در تعطیلات یا یک گردش معمولی آ، هفته به ساحل. شاید آنها تصمیم گرفتند برای یک روز از آلبورگ به لوکن بروند، حدود 45 دقیقه رانندگی. شاید راننده تشنه شده باشد یا نیاز به افزایش انرژی داشته باشد، زیرا به نظر می رسد یک قوطی کوکاکولا روی داشبورد نصب شده است. یا شاید آنها تصمیم گرفتند پس از ناهار پیک نیک به تفریح ​​بپیوندند.

شن و ماسه به وضوح برای حمل و نقل مشکلی ندارد، چه سطح مرطوب بسته بندی شده باشد یا یک سطح خشک شل. اما کناره های شیب دار کانال آب در ابتدا دشوار است و راننده باید چندین بار تلاش کند. این چالش ممکن است بیش از محدودیت‌های سیستم چهار چرخ متحرک Syncro به احتیاط مربوط باشد زیرا به زودی Transporter خاکریزها را کوتاه می‌کند.

T4 Transporter که از سال 1990 تا 2004 تولید شد، یک ون چرخ‌محرک جلو بود که می‌توان آن را به ،وان اتوبوس، ون باربری، کمپر یا پیکاپ پیکربندی کرد. فول،‌واگن همچنین آن را با سیستم چهار چرخ متحرک عرضه کرد که از واحد کوپلینگ ،بناک به ،وان دیفرانسیل مرکزی استفاده می‌کند. این مدل ها Syncros نامیده می شدند و با موتورهای 2.5 پنج سیلندر بنزینی یا 2.5 پنج سیلندر دیزلی در دسترس بودند. تعداد کمی از Syncros نیز مجهز به دیفرانسیل عقب قفل مک،کی بودند که نیاز به جابجایی ،تیک یدکی به یک پایه بیرونی عقب مانند جیپ یا فورد برانکو داشت.


منبع: https://www.motor1.com/news/655654/vw-transporter-plays-on-the-beach/ترانسپورترهای فول، واگن تقریباً هر کاری را می توانند انجام دهند. آنها که در اصل بر پایه فول،‌واگن بیتل بودند، یک وسیله نقلیه خانوادگی ایده‌آل، مینی کمپر یا وسیله نقلیه تجاری کوچک می‌سازند. هنگامی که به سیستم تمام چرخ متحرک Syncro فول،‌واگن مجهز می‌شوند، می‌توانند تقریباً به هر جایی بروند.

این فول، واگن ترانسپورتر 1999 در تور ساحلی لوکن 2023 شرکت کرد. که در یک ویدیوی دو دقیقه‌ای در کانال YouTube Wanna See Auto برجسته شده است، با برخی از آفرودهای جدی از جمله تویوتا لندکروزر، یک کامیون رم و ATV در حال اجرا است. در نگاه اول، یک T4 Transporter شبیه خودرویی نیست که در یک رویداد آفرود پیدا کنید. اما بعد متوجه می‌شوید که این T4 دارای غواصی و صفحات لغزنده جدی است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.