به نظر می رسد سه نفر داخل ون هستند، تقریباً مانند یک خانواده در تعطیلات یا یک گردش معمولی آ، هفته به ساحل. شاید آنها تصمیم گرفتند برای یک روز از آلبورگ به لوکن بروند، حدود 45 دقیقه رانندگی. شاید راننده تشنه شده باشد یا نیاز به افزایش انرژی داشته باشد، زیرا به نظر می رسد یک قوطی کوکاکولا روی داشبورد نصب شده است. یا شاید آنها تصمیم گرفتند پس از ناهار پیک نیک به تفریح بپیوندند.
شن و ماسه به وضوح برای حمل و نقل مشکلی ندارد، چه سطح مرطوب بسته بندی شده باشد یا یک سطح خشک شل. اما کناره های شیب دار کانال آب در ابتدا دشوار است و راننده باید چندین بار تلاش کند. این چالش ممکن است بیش از محدودیتهای سیستم چهار چرخ متحرک Syncro به احتیاط مربوط باشد زیرا به زودی Transporter خاکریزها را کوتاه میکند.
T4 Transporter که از سال 1990 تا 2004 تولید شد، یک ون چرخمحرک جلو بود که میتوان آن را به ،وان اتوبوس، ون باربری، کمپر یا پیکاپ پیکربندی کرد. فول،واگن همچنین آن را با سیستم چهار چرخ متحرک عرضه کرد که از واحد کوپلینگ ،بناک به ،وان دیفرانسیل مرکزی استفاده میکند. این مدل ها Syncros نامیده می شدند و با موتورهای 2.5 پنج سیلندر بنزینی یا 2.5 پنج سیلندر دیزلی در دسترس بودند. تعداد کمی از Syncros نیز مجهز به دیفرانسیل عقب قفل مک،کی بودند که نیاز به جابجایی ،تیک یدکی به یک پایه بیرونی عقب مانند جیپ یا فورد برانکو داشت.