تماشای Amazon Delivery Van Cross Drag Strip در مقابل اتومبیل رانی

Motor1.com تلاش کرد با عضو Reddit و مسیر مسابقه ادعایی تماس بگیرد تا مکان را تأیید کند و سعی کند بیشتر در مورد این حادثه دیوانه کننده بیاموزد. پیام ها برگردانده نشدند، بنابراین متأسفانه آنچه می بینید همان چیزی است که دریافت می کنید. نظرات در پست نشان می دهد که ساخت و ساز خانه جدیدی در این نزدیکی اتفاق می افتد، و تئوری این است که راننده ون تلاش می کرد به آنجا برسد.

اما برای شخصی که پشت فرمان در این ماشین درگ اختصاصی قرار گرفته است. ما می بینیم که چراغ های ترمز روی ون اندکی پس از عبور ماشین از خط ظاهر می شوند و کد قهوه ای لحظه کوتاهی پس از آن فرا می رسد که مشخص می شود ون در واقع وارد مسیر می شود. در حدود 15 ث،ه می بینیم که هر دو دست چرخ را گرفته اند و سرعت ماشین به طور محسوسی کاهش می یابد. حتی ممکن است کمی صدای ،تیک در هنگام کاهش سرعت شدید وجود داشته باشد، و ما عاشق لحظه ای هستیم که راننده به دنبال بوق ناموجود می رود. راستش را بخواهید، احتمالاً ما هم همین کار را می کردیم.

خوشبختانه، به نظر می رسد این نوار درگ خاص یک مسیر هشتم مایل باشد. این بدان م،است که سرعت کمتری نسبت به تسهیلات یک چهارم مایلی دارد، و در حالی که ما نمی د،م این راننده در پایان با چه سرعتی حرکت می کند، تجربه به ما می گوید که احتمالاً نزدیک به 100 مایل در ساعت از طریق چراغ ها است. به نظر می رسد با توجه به رقیب بسیار کندتر در لاین سمت راست، این یک رویداد مسابقه ای براکتی بود. به این ترتیب، ما گمان می کنیم که راننده هیچ مشکلی برای توقف کوتاه نداشته باشد.

این ویدیو اخیراً در Reddit به اشتراک گذاشته شده است که در آن نگاهی به گذر مورد نظر در داخل خودرو دارد. با توجه به پست و نظرات بعدی از انگشتان دست، گفته می شود که این مکان، جاده سریع السیر کلار،ویل در تنسی است. ما تاریخ مشخصی برای زمان وقوع این ش،ت در تحویل نداریم، اما با توجه به فراو، تاریکی، ما به راحتی می‌رویم و می‌گوییم راننده ون دیر می‌دید.

ما مطمئناً تعداد زیادی از خطاهای GPS را دیده‌ایم، و برای پیست‌های مسابقه کوچک غیرعادی نیست که یک طرح نسبتاً باز با دسترسی آسان داشته باشند. اما دقیقاً اینکه چگونه یک راننده تحویل‌دهنده متوجه یک مسیر مسابقه با نور روشن با ماشین‌هایی که در آن فریاد می‌زنند، نمی‌شود هر ،ی حدس می‌زند.


منبع: https://www.motor1.com/news/676394/amazon-delivery-van-crosses-drag-،-cars-racing/اینجا چیزی است که هر روز نمی بینید. و صادقانه بگویم، این چیزی است که امیدواریم دیگر هرگز نبینیم. مسیرهای مسابقه مک، است که مردم می توانند از عملکرد وسایل نقلیه خود در یک محیط کنترل شده لذت ببرند. به این ترتیب، یک وانت تحویل آمازون به احتمال زیاد آ،ین چیزی بود که این راننده انتظار داشت بعد از یک دویدن هفت ث،ه ای ببیند. و با این حال، آرم Prime و همه چیز وجود دارد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.