تماشا کنید مرسدس سیتان در مقیاس 1:18 در دنیای شگفت‌انگیز زندگی‌مانند تحویل می‌دهد

مرسدس بنز سیتان یک ون کوچک شبیه نیسان NV200 یا فورد ترانزیت کانکت است. این وسایل نقلیه که در سایر نقاط جهان محبوب هستند، تعادلی بین اندازه کوچک و فضای بار کافی ایجاد می کنند و آنها را به وسایل حمل و نقل همه کاره تبدیل می کنند. با این حال، ون‌های کوچک هرگز در ایالات متحده که وانت‌هایی مانند Ram ProMaster بزرگ یا فورد ترانزیت را ترجیح می‌دهند کاملاً مورد توجه قرار نگرفتند.

سیتان با جعبه‌های روغن موتور و قطعات خودرو، به فروشگاه‌های قطعات خودرو در مقیاس 1:18 و احتمالاً حتی به نمایندگی‌های خودروی مرسدس بنز در مقیاس 1:18 تحویل می‌دهد. فروشگاه‌ها با نورپردازی داخلی و تبلیغات فروشگاه روی پنجره‌ها و درها به واقعیت واقعی می‌افزایند. تقریباً انتظار دارید ،ی وارد شود و مجموعه ای از لنت های ترمز را برای BMW خود بردارد یا با یک پمپ آب بازسازی شده برای فورد موستانگ قدیمی خارج شود.

مانند سایر وسایل نقلیه در مقیاس 1:18 در ویدیوهای Miniature Automobiles، Citan از جزئیات پیچیده و واقعی به اندازه سنج های پانل ابزار، صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی و کلیدهای کنسول برخوردار است. سیستم تعلیق دامنه حرکتی کاملی را ارائه می‌کند و به چرخ‌ها اجازه می‌دهد تا در زمین‌های سنگی و جاده‌های آسفالت‌نشده به سمت بالا و پایین حرکت کنند. یکی از نکات بسیار خوب، درهای بار عقب است که 180 درجه باز می شوند تا دسترسی کامل به داخل ون امکان پذیر باشد.

واقع گرایی بسیاری از مدل های مقیاس 1:18 شگفت انگیز است. در پس زمینه ای من، قرار می گیرند و صحنه ای واقعی از یک دنیای معمولی خلق می کنند. واقع گرایی تنها با تخیل و مهارت های مدل ساز محدود می شود. یکی از بهترین‌ها در خلق این صحنه‌ها، شخصی است که پشت کانال YouTube Minature Automobiles قرار دارد، که به تازگی این ویدئو را از یک مرسدس بنز سیتان در حال تحویل قطعات خودرو منتشر کرده است.

بسته به دیدگاه شما، مدل‌های مقیاس یا یک تعقیب بی‌اهمیت برای بزرگسالان هستند یا فرصتی برای افراط در علاقه‌مندی خود با ایجاد دنیای خود. آنها ساعت ها سرگرمی را برای مدل ساز یا افرادی که ویدیوهای این دنیاهای کوچک را دوست دارند، فراهم می کنند، فرصتی برای لذت بردن و قدرد، از مهارت و تخیل ،، که آنها را خلق می کنند.


منبع: https://www.motor1.com/news/667137/scale-model-citan-makes-deliveries/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.