تویوتا GR کرولا یک خودروی خارقالعاده است که نسبت به قیمتش قیمت بالایی دارد. دریچه چهار چرخ متحرک 300 ، بخاری خودرویی واقعاً خاص است که مشتریان به داشتن آن افتخار می کنند. به همین دلیل است که وقتی ویدیوهایی نشان میدهد که تکنسینهای سرویس تویوتا در حال بدرفتاری با داغترین هاچ، این خودروساز تا کنون هستند، ناامیدکننده است.
به نظر میرسد ویدئویی که در اوایل این هفته در یوتیوب منتشر شد، یکی از تکنسینهای سرویس تویوتا را نشان میدهد که به دیگری نحوه رانندگی گیر،س دستی با خودروی مشتری را آموزش میدهد. ویدئو با درخواست مالک که فقط یک تکنسین مسئول رانده کرولا خود می شود باز می شود و او حتی به مشاور خدمات می گوید که یک دوربین ضبط شده در داخل دارد.
این اطلاعات به کارمندان مخابره نمیشد و آنها آشکارا در مورد امکان ثبت آنها توسط مشتری صحبت ،د. در این ویدیو نامی از نمایندگی ذکر نشده است، اما توضیحات می گوید که مدیر کل فروشنده با مالک GR Corolla تماس گرفته و به حل مشکل کمک کرده است.
ویدیوی دوم تنها یک روز از عمر آن می گذرد و ظاهراً یک تکنسین بی تجربه را نشان می دهد که سعی می کند ماشین مشتری را بدون اطلاع از نحوه کار با گیر،س دستی رانندگی کند و بیش از یک بار آن را متوقف می کند. سپس یک فناوری دیگر آن را به حرکت در میآورد و هشداری را در دسته ابزار از دست میدهد که روی آن نوشته شده بود: «از شتاب بیش از حد به دلیل دما اجتناب کنید». ویدئو با چرخاندن بیش از حد موتور توسط راننده به پایان می رسد.
موتور 1 برای نظر دادن با تویوتا و نمایندگی در ویدیوی دوم تماس گرفته است.
،ت نظارتی رو به رشد همچنان نشان می دهد که حریم خصوصی بیشتر یک توهم است تا یک ایده اصولی. هر ،ی با چند دلار میتواند تقریباً در هر مک، یک دوربین قرار دهد، و بسیاری از آنها آن را در اتومبیل خود قرار دادهاند. این برخی از لحظات وحشیانه در جاده را به تصویر کشیده است، اما همچنین نشان داده است که ،، که ما به تعمیر و سرویس وسایل نقلیه خود به آنها اعتماد می کنیم نیز می توانند از آنها استفاده کنند. این دو ویدیوی جدید نشان میدهد که چرا برخی از مالکان گلوله را گاز میگیرند و همه تعمیرات را خودشان انجام میدهند.
منبع: https://www.motor1.com/news/731975/toyota-gr-corolla-service-abuse/