تور کمیاب تویوتا گرانویا کمپر با سقف پاپ آپ

این ویدئو همچنین شامل یک تست رانندگی کوتاه است. این تجربه دقیقاً مانند پشت فرمان یک مینی ون به نظر می رسد، به جز اینکه فرمان در سمت راست قرار دارد.

در داخل، دو ردیف صندلی با جا برای پنج سرنشین وجود دارد. ،مت عقب دارای یک سالن کوچک است. یک کاناپه کوچک و یک گا،ی با سینک وجود دارد. در حال حاضر، خودرو فاقد شیر آب یا سیستم تامین آب شیرین است. پانل های کناره ها بیرون می آیند تا هوای تازه را فراهم کنند.

OttoEx این واگن تفریحی Granvia Charme را می فروشد. قیمت پیشنهادی 31995 دلار است.


منبع: https://www.motor1.com/news/667264/1998-toyota-granvia-charme-pleasure-wagon/

Toyota Granvia Charme Pleasure Wagon نمونه کمیاب یکی از موتورخانه های ساخت داخل این برند برای بازار ژاپن است. افراد OttoEx در آوردن افراد کمپینگ از ژاپن به ایالات متحده تخصص دارند. این شرکت قبلاً چنین چیزی را ندیده بود.

به ،وان مثال، پیشرانه شباهت بیشتری با کامیون یا شاسی بلند تویوتا در آن زمان دارد تا یک مینی ون. این خودرو از موتور 3.4 لیتری V6 با نام داخلی 5VZ-FE استفاده می کند که همچنین از مدل های معاصر Tacoma، 4Runner و سایر مدل ها است. موتور به اتومات چهار سرعته آن وسایل نقلیه متصل می شود و Granvia Charme Pleasure Wagon دارای سیستم تمام چرخ متحرک تمام وقت است. این دکل تنظیمی برای آفرود ندارد، اما پیشرانه باید بتواند آب و هوای نامساعد در بزرگراه را مدیریت کند.

سقف پاپ آپ برای افزایش فضای سر در ون گسترش می یابد. یک تخت و دو پنجره بازشو نیز وجود دارد.

گرانویا با دماغه شیب دار و درب جانبی کشویی شبیه یک مینی ون به نظر می رسد. با این حال، این یکی بسیار بیشتر از یک حمل‌کننده معمولی خانوادگی است.

با یک اتصال برق ساحلی و بخاری پارکینگ Webasto، واگن تفریحی Granvia Charme برای یک سفر کمپینگ آ، هفته خوب است. آشپزخانه کامل یا فضای زیادی برای استراحت در داخل ندارد، اما دکل همه چیز لازم برای بیس کمپ خوب را دارد. سایبان سایه ای برای گذراندن وقت در بیرون ارائه می دهد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.