تولید لامبورگینی اوروس با V8 خالص از قبل فروخته شده است


لامبورگینی اوروس آنطور که ما می شناسیم دیگر به طور رسمی وجود ندارد. خب یه جورایی استفان وینکلمان، مدیرعامل شرکت به رو،مه آلم، گفت ورم دوره تولید سوپر SUV برای مدل خالص V8 قبلاً به فروش رسیده است. این بدان م،است که مدل فعلی – که سال گذشته با طعم S و Performante فیس لیفت شد – دیگر قابل سفارش نیست. برای ثبت سفارش باید منتظر بم،د تا مدل پلاگین هیب، نزدیک به پایان سال 2024 وارد بازار شود.

در مورد اینکه چه چیزی اوروس برقی شده را تامین می کند، هنوز زود است که بگوییم. با این حال، گروه فول، واگن یک مجموعه V8 هیب، پلاگین موجود در پورشه کاین توربو S E-Hybrid با ،وجی ،یبی 670 ، بخار و 663 پوند فوت (900 نیوتن متر) گشتاور دارد. منطق به ما می‌گوید که معادل لامبورگینی می‌تواند ضربه‌ای حتی بزرگ‌تر داشته باشد تا شایسته نشان ، خشمگین و امتیازی که همراه آن است، باشد.

لامبورگینی اوروس پرفورمانته 2023

21 ع، ها

رئیس هوراکان در Sant’Agata Bolognese همین را در مورد فروخته شدن هوراکان گفت. با این حال، ما قبلاً از بی،ه مطبوعاتی لامبورگینی مربوط به نتایج فروش سه ماهه اول 2023 می دانستیم. ماشین V10 تنفس طبیعی سال آینده متوقف خواهد شد تا راه را برای یک ابرخودروی پلاگین هیب، جدید که احتمالاً از یک موتور بنزینی کوچک و توربوشارژ استفاده می کند، باز کند. این بار، نوزاد لامبو یک R8 معادل نخواهد داشت، زیرا چهار حلقه در حال کشیدن سوپراسپرت موتور وسط خود هستند. خوشبختانه، لامبو به اندازه کافی سودآور است که به تنهایی پیش برود.

جایگزین‌های Urus PHEV و Huracan به Revuelto می‌پیوندند، که خوشبختانه V12 را زنده نگه داشته است، اما با پیچ و تاب الکتریکی. استفان وینکلمن گفت ورم Revuelto در حال حاضر ثابت کرده است که یک موفقیت تجاری بزرگ است، به طوری که او پیش بینی می کند که این پرچمدار تا اوا، سال 2025 فروخته شود.

در مورد اینکه چه زم، اولین لامبورگینی بدون موتور احتراقی را خواهیم دید، باید بگوییم که در حدود سال 2028 به ،وان یک گرند تور 2+2 عرضه می شود. در مورد خودروهای برقی، نسل دوم Urus قبلاً تایید شده است که کاملاً الکتریکی است و در سال 2029 عرضه خواهد شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/675247/lamborghini-urus-pure-v8-sold-out/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.