صندلی ها نقش بسیار مهمی در احساس یک خودروی پرفورمنس از پشت فرمان دارند. به همین دلیل است که بسیاری از خودروهای اسپورت مدرن دارای صندلیهای سطلی فوقالعاده اسپرت با تکیهگاههای تهاجمی و مواد ،بنده هستند تا از پرتاب شدن شما به عقب و جلو در پیچهای خودرو جلوگیری کنند.
تویوتا می خواهد این مشکل را با آفرود نیز حل کند. اما بدیهی است که تقویتکنندههای بزرگتر و مواد بهتر تنها میتوانند در حین حرکت به شما کمک کنند. به همین دلیل است که تاکوما 2024 صندلیهای جدیدی به نام صندلیهای اسپرت IsoDynamic دارد که با استفاده از فناوری مشابه آنچه قبلاً در زیر کامیون وجود دارد، راحتتر رانندگی در خارج از جاده را برای شما و سرنشینان فراهم میکند.
این صندلی ها اساسا دارای شوک های داخلی هستند. چهار کمک فنر هوا روی روغن که مستقیماً در پشتی صندلی تعبیه شده اند به کاهش حرکت عمودی و جانبی کمک می کنند در حالی که تاکوما از روی سنگ ها پرش می کند. تویوتا می گوید پس از یک روز خارج از جاده باید کمتر درد گردن و/یا کمر داشته باشید.


دمپرها به صورت دستی از طریق دو دستگیره روی پشتی صندلیها، بسته به مقداری که ترجیح میدهید، تنظیم میشوند، و حتی فشارسنجهایی در بدنه فیبر کربنی وجود دارد که ضربههای ناشی از کار را به سرنشینان عقب نشان میدهد.
من توانستم ،م را برای مدت محدودی روی این صندلی ها قرار دهم، اما فقط در TRD Pro ثابت. در حالی که من واقعاً قادر به آزمایش این صندلی ها با کامیون در حال حرکت نبودم، حتی خود صندلی ها نیز بسیار بهبود یافته بودند. چرم استتار قرمز – که از Tundra TRD Pro منتقل شده است – ظاهر و احساس بسیار جذابی داشت، استحکام آن به طور قابل توجهی بهتر بود، و خود شکل بسیار من، بود.
مسافران ردیف دوم ممکن است به دلیل مواد اضافی روی پشتی صندلی ها کمی احساس تنگی کنند، و طبق معیار من، ردیف دوم تاکوما جدید همان طور که هست بسیار تنگ است. اما این بهای نسبتاً کمی برای آنچه تویوتا می گوید پیشرفت بزرگی در راحتی خارج از جاده برای سرنشینان جلو خواهد بود پرداخت. با عرض پوزش، سرنشینان عقب، هنوز کمک فنرهای فانتزی برای شما وجود ندارد.
منبع: https://www.motor1.com/news/668210/2024-toyota-tacoma-seats-off-road/