تویوتا لندکروزر پرادو 2024 با طراحی جعبه ای، لکسوس GX Bones

همچنین لازم به ذکر است که گزارش اخیر نشان می دهد که تویوتا قصد دارد لندکروزر جدید را در ایالات متحده به ،وان نوعی محصول خاص بفروشد. پیشرانه می تواند با تاکوما جدید مش، باشد، به این م،ی که یک موتور 2.4 لیتری توربوشارژ باید در زیر کاپوت باشد. طبق گزارش‌ها، دو تیپ در بازار ایالات متحده به فروش می‌رسند که مدل گران‌تر آن دارای ارتقاهای آفرود الهام گرفته از TRD Pro است.

هفته اول جولای پیش نمایش دیگری از تویوتا لندکروزر آینده را برای بازار آمریکا برای ما به ارمغان آورد. برای ،، از شما که تا به حال این خبر را نشنیده اید، این شرکت ژاپنی آفرود افسانه ای را در ایالات متحده با نسل جدیدی که به احتمال زیاد به ،وان مدل 2025 معرفی می شود، احیا خواهد کرد. هنوز هیچ چیزی به طور رسمی تأیید نشده است، اما ظاهراً این شاسی بلند تقریباً مشابه لندکروزر پرادو جدید برای قاره اروپا خواهد بود – و این همان چیزی است که می تواند به نظر برسد.

جدیدترین تصاویر تیزر با لندکروزر پرادو جدید – یا فقط لندکروزر جدید در ایالات متحده (اما متفاوت از لندکروزر در بازار جه، که در سال 2021 عرضه شد) – پیش نمایش یک SUV جعبه ای بزرگ با اورهنگ های کوتاه و لمس های یکپارچهسازی با سیستمعامل است. نمای کلی به شدت ما را به یاد ل،وس GX جدید می اندازد، اما برخی از نکات خاص تویوتا مانند جلوپنجره رادیاتور و امضای LED در جلو وجود دارد. LC جدید همچنین فاقد اسپوی، سقف شیک خواهر و برادر شیک تر خود با نشان Lexus است، اما این ،وماً یک راه حل طراحی بد نیست.


منبع: https://www.motor1.com/news/676004/2024-toyota-land-cruiser-prado-rendered/

اگر آنچه را که می بینید دوست دارید، خبرهای خوب بیشتری داریم. انتظار می‌رود تویوتا لندکروزر را کمی پایین‌تر از بازار کند و فضای بیشتری برای ل،وس GX در خط تولید ایجاد کند. در حالی که هیچ جزئیات قیمتی برای LC 2025 وجود ندارد، ما معتقدیم که مقرون به صرفه تر از مدل قبلی است که پس از سال مدل 2021 متوقف شد. به ،وان یادآوری، لندکروزر 2021 با قیمتی بیش از 85000 دلار به فروش رسید. جانشین اصلی آن می تواند از حدود 60000 دلار شروع شود، اما باز هم، هنوز هیچ چیز رسمی نیست.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.