تیزر فولکس واگن می تواند تیگوان باشد، وعده “چیزی جدید” در 15 ژوئن می دهد

فراتر از تصاویر، فول،‌واگن اطلاعات جالبی را نیز ارائه می‌کند. به ما قول “چیزی جدید” داده شده است که در اینجا دقیقاً یک مکاشفه نیست، اما پس از آن تاریخ 15 ژوئن 2023 ظاهر می شود. یک نگاه اجمالی به تقویم به ما نشان می دهد که همین است فردا همانطور که این مقاله منتشر می کند. ما چیزی در مورد اولین حضور قریب‌الوقوع نشنیده‌ایم، بنابراین مشخص نیست که آیا در شرف افشای کامل یا اطلاعات جدیدی در رابطه با اطلاعیه‌های آینده هستیم.

ارسال شده به ،وان a یوتیوب کوتاه در کانال VW News، فقط یک کلیپ کوچک دریافت می کنیم که خطوط سفید را در پس زمینه آبی نشان می دهد. با این حال، خانه نشینان خطوط گاهی برای نشان دادن یک وسیله نقلیه گرد هم می آیند. صفحه‌نمایش ما در بالای این مقاله دو لحظه برجسته را به تصویر می‌کشد، جلوپنجره و ،مت خوبی از جلو را نشان می‌دهد. ممکن است ،ی فکر کند که ما به یک ماشین نگاه می کنیم، اما طرح ریل سقف تأیید می کند که این چیزی کمی بزرگتر است.

تیزر فول، واگن

اگر این نسل بعدی تیگوان باشد، می‌تو،م انتظار یک شکل کلی آشنا را داشته باشیم که رویکردی تکاملی در طراحی را در بر می‌گیرد. این واقعیت که فول،‌واگن می‌تواند بر،ب‌هایی را در ،مت‌های مختلف نمونه‌های اولیه ب،باند تا آنها را شبیه مدل فعلی کند، به این م،ی است که فرمول بیش از حد تکان نخواهد خورد. ما چراغ‌های جلوی کوچک‌تری را شناسایی کرده‌ایم، و فکر می‌کنیم یک جلوپنجره باریک‌تر باریک‌تر در دسترس است، که با یک جلوپنجره بزرگ‌تر به پایین اضافه می‌شود. ویدیوی تیزر از این تئوری ها پشتیب، می کند و ع، های جاسوسی قبلی یک فضای داخلی کاملاً اصلاح شده با نمایشگر مرکزی تبلت مانند بزرگتر را نشان داده است.

به زودی اخبار بیشتری در راه است، پس همراه باشید Motor1.com زیرا به محض ،اب شدن، آ،ین اطلاعات فول، واگن را خواهیم داشت.


منبع: https://www.motor1.com/news/672077/volkswagen-teases-so،ing-new-could-be-tiguan/

ما می د،م که فول، واگن چیزی در حال پخت با تیگوان دارد. نمونه‌های اولیه استتار شده متعددی روی دوربین گرفته شده‌اند که با استفاده از لباس‌های مبدل هوشمندانه، مدل نسل بعدی را بسیار شبیه مدل فعلی می‌کنند. اکنون، یک ویدیوی تیزری کنجکاو از فول، واگن یک طرح ساده از یک وسیله نقلیه را در پس زمینه آبی نشان می دهد، و این می تواند اولین طعم ما از ظاهر این SUV جدید باشد. علاوه بر این، ممکن است زمان زیادی برای یادگیری بیشتر منتظر نم،م.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.