تیزر فیلم کوتاه Maserati MC20، GranTurismo، Grecale Traverse Italy را ببینید.

سایر خودروسازان سعی کرده اند اشتیاق برند خود را در فیلم جلب کنند تا آن را با جهان گسترده تر به اشتراک بگذارند. بی ام و اوایل امسال پیش نمایش فیلم کوتاه خود را که در جشنواره بین المللی فیلم کن به نمایش درآمد، با یک تری، نیز نمایش داد. ،گزگ در سال 2020 فیلمی درباره Regera ساخت، در حالی که پورشه 70 سالگی خود را در استرالیا با یک فیلم کوتاه و 911 GT3 جشن گرفت.


منبع: https://www.motor1.com/news/674052/maserati-mc20-granturismo-grecale-s،rt-film-teaser/

مازراتی تیزر جدیدی از فیلم کوتاه آینده خود منتشر کرده است. پیش نمایش جدیدترین محصولات این برند را در حال عبور از مناظر خیره کننده ایتالیایی نشان می دهد. این فیلم که درباره «پیوندهای خانوادگی، اشتیاق خودرو، و سمفونی زندگی» است، MC20 Cielo، GranTurismo Folgore و کراس اوور Grecale را برجسته می‌کند.

MC20 همچنان به ،وان خودروی هاله ای این برند به کار خود ادامه می دهد و نسخه الکتریکی آن نیز در راه است. مازراتی جزئیات کمی در مورد این ابرخودروی جدید ارائه کرده است، اما باید قدرت زیادی داشته باشد زیرا GranTurismo Folgore 1200 ، بخار را از موتور سه‌گانه‌اش تولید می‌کند که می‌تواند GT را در 2.6 ث،ه به سرعت 60 مایل در ساعت برساند. MC20 الکتریکی نیز باید در سال 2025 عرضه شود.

مازراتی در حال دستخوش تغییرات چشمگیر است زیرا این خودروساز 109 ساله یکی از بیش از ده ها برند در Stellantis است زیرا صنعت به سمت ساخت خودروهای برقی تغییر می کند. این برند لو، می خواهد تا سال 2030 یک خط تولید کاملاً الکتریکی داشته باشد و به زودی اولین خودروهای الکتریکی خود – GranTurismo Folgore و گرکاله فولگور. انتظار می رود نسل بعدی لوانته در سال 2025 با پیشرانه های کاملاً الکتریکی و ICE وارد بازار شود و مازراتی در حال توسعه یک کواتروپورته جدید است که پلتفرمی مش، با GranTurismo خواهد داشت.

جایزه مازراتی گرکاله

94 ع، ها

داستان سه خواهر و برادر را دنبال می‌کند که در سراسر ایتالیا سفر می‌کنند تا دوباره به پدرشان بپیوندند و به او هدیه بدهند. این فیلم کوتاه با ،وان «اصحاب در سفر» به کارگرد، این کارگردان برنده جایزه ، ایتالیایی ساخته شده است. فرزان اوزپتکاو که ناپل را در فیلم‌های Veils، The Ingnorant Fairies و Loose Cannons کارگرد، کرده است. مازراتی مشخص نکرد که چه زم، و در کجا این فیلم کوتاه کامل را اکران خواهد کرد، اما گفت که برای اکران آن با ما همراه باشید.

MC20 رهبری محصول جدید مازراتی را بر عهده داشت که در سال 2020 با قدرت 621 ، بخار و گشتاور 538 پوند فوت از موتور 3.0 لیتری نتتونو V6 این خودروساز با توربوشارژ دوقلو که در محصولات دیگر استفاده می کند، معرفی شد. دو سال دیگر طول می کشد تا این خودروساز MC20 Cielo spyder، Grecale و GranTurismo را معرفی کند که همگی در سال 2022 از بین رفتند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.