تیونر مرسدس G 500 را در مسیر برای عبور از برف میسازد
منبع: https://www.motor1.com/news/624525/mercedes-benz-g500-by-delta-4×4-with-caterpillar-tracks/
سپس ارتقای سیستم تعلیق و تاییدیه های لازم حدود 19000 یورو (19929 دلار) به این خودرو اضافه شد. 20,000 یورو (20,994 دلار) دیگر در موارد اضافی مانند سپر جلوی اصلاح شده با میله برس، قفسه سقف و مجموعه چرخهای اضافی وجود دارد.
حتی در کوههای آلپ سوئیس، این سطح از قابلیت آفرود در بخشهایی از سال غیرضروری است. مسیرها قابل جابجایی هستند و SUV می تواند در طول ماه های تابستان از چرخ های معمولی استفاده کند.
فرض کنید شما یک کشاورز ثروتمند سوئیسی هستید که کلبه ای در ارتفاع 9843 فوتی (3000 متری) در کوه های آلپ دارد و می خواهید حتی در بدترین شرایط آب و هوایی به س، کابین برسید. چه کار میکنی؟ این شخص دلتا 4×4 را برای سوار ، مسیر به مرسدس بنز G 500 سفارش داد.
برای ایجاد فضای لازم برای آجها، دلتا 4×4 به این ک، G سیستم تعلیق 7.874 اینچی (20 سانتیمتری) میدهد. گلگیرهای توسعه یافته پهنای بیشتر دکل را پوشش می دهند.
مح،ه همه این ارقام هزینه ای در حدود 139000 یورو (145778 دلار) برای این تبدیل به دست می دهد. برای درک این موضوع، یک G 500 جدید در آلمان در حال حاضر دارد قیمت اولیه 130203.85 یوروی،ی کار بیشتر از وسیله نقلیه بود.
دلتا 4×4 در انجام تبدیل های شدید مانند آنچه در این ک، G است، تخصص دارد. به ،وان مثال، سوزوکی جیمنی با محورهای پورتال برای آفرودهای شدید ایجاد کرد. این شرکت همچنین یک رولندر رو،رویس کولینان با سیستم تعلیق بلند شده و چادر روی پشت بام ساخته است.
انجام این تبدیل یک کار گران قیمت بود. با قطعات و نصب، راه اندازی مسیر به تنهایی 50000 یورو (52442 دلار به نرخ ارز فعلی) بود. بهعلاوه، قطعات باید در سوئیس از جمله آزمایش و بازرسی مورد تأیید قرار میگرفتند و این فرآیند تقریباً 50000 یورو اضافی به هزینه اضافه کرد.
17 ع، ها
آینده G ک، الکتریکی است. Motor1.com اخیراً شانس رانندگی یک نمونه اولیه EQG را پیدا کردم. مرسدس آن را طوری طراحی کرد که به ،وان نسخهی احتراقی، تمام قابلیتهای آفرود را داشته باشد. این تیم حتی EV را قادر به چرخش تانک ساخت.
مرسدس هنوز جزئیات فنی کاملی در مورد EQG ارائه نکرده است. این موتور دارای چهار موتور الکتریکی است که هر چرخ یک موتور الکتریکی را تامین می کند. گمانه زنی هایی وجود دارد که باتری آن ممکن است بسته 108 کیلووات ساعتی شاسی بلند EQS باشد.