جاروبرقی بوش مدلBGL6POW2کیسه ای فروشگاه ژیان مارکت قیمت و خرید 2سال گارانتی | سناپویان

جاروبرقی بوش مدلBGL6POW2کیسه ای فروشگاه ژیان مارکت قیمت و خرید 2سال گارانتی | سناپویان پاناسونیک (panasonic) یکی از بهترین مارک‌های جاروبرقی است که مدل‌های با کیفیت و درجه یکی طراحی، تولید و عرضه می‌کند. CJ911 و CJ919 دو مدل از پرفروش‌ترین جاروبرقی‌های برند ژاپنی پاناسونیک هستند که از قالب طراحی مشابهی برای طراحی آنها استفاده شده است. اختلاف قیمت جاروبرقی پاناسونیک 911 و 919 زیاد است و در ۲ سطح قیمت کاملا متفاوت قرار دارند و طبیعتا سطح کیفی آنها نیز یکسان نیست. به همین جهت، تصمیم گرفتیم به تفاوت جاروبرقی پاناسونیک 911 و 919 در فاکتورهای مختلف بپردازیم.

عملکرد موتور و توان مکشی جاروبرقی

پس از ارئه سایتی جامع  و کامل در زمینه ابزار های صنعتی ایران بوش بر آن شد سایت فروشگاهی خود را باشعار ( خرید خوب ، زندگی راحت تر ، شادی مضاعف) راه اندازی نماید تا شما خریداران عزیز به راحتی و با در دسترسی کامل در مورد هر محصول دلخواه و بدون مراجعه فیزیکی در مراکز فروش محصول مورد نظر خود را انتخاب و در دسترس داشته باشد. فیلتر هپا از خروج گرد و غبار و ماده بیماری زا به داخل محیط جلوگیری کرده و همچنین قادر است که ذرات کوچک و موجود در هوا را به خود جذب نماید. از این رو محیطی تمیز و هوایی بهداشتی را جهت نفس کشیدن در اختیارتات قرار می‌دهد. بعضی اوقات در حال نظافت و جارو کشی محیط‌های خود هستید و یک دفعه با کاهش قدرت مکش و دمندگی جارو روبرو می شوید که بسیار ناخوشایند بوده و باید چند مرتبه سطح را جاروکشی کنید تا به آن صورت که انتظار دارید محل مورد نظر تان تمیز شود.

  • برای تعویض کیسه از کیسه های اصلی بوش محصول کشور آلمان استفاده نمایید تا دستگاه شما عملکرد بهتر و عمر طولانی تری داشته باشد.
  • جاروبرقی بوش از نظر میزان مصرف انرژی دارای برچسب A است از این رو شما می‌توانید با خیالی آسوده، از این وسیله جهت تمیز کردن منزل یا محل کار خود به دفعات در طی هفته استفاده کنید‌.
  • در جاروبرقی‌های قدیمی از کیسه‌های پارچه‌ای و دائمی به عنوان جایگاه جمع ‌آوری آشغال‌ها استفاده می‌شد که این مسئله باعث مشکلات زیاد هنگام خالی کردن کیسه و پخش مقدار قابل توجهی گرد‌ و خاک در هوا می‌شد.
  • جهت عضویت در خبرنامه پیامکی و آگاه شدن از تخفیفات شماره همراه خود را وارد کنید.
  • همانطور که مستحضرید طراحی از برترین دارایی‌های یک محصول به حساب می آید.

با توجه به طرح خانه و رنگ و مدل مبلمان می توان مدل و رنگ محصول را خریداری کرد. انواع جارو برقی محصول برند بوش متناسب با بودجه و نیازهای شما در دسترس تان قرار دارد. اساسی ترین ویژگی محصولات بوش این است که عملکرد تمیز کنندگی عالی و سالم را ارائه می دهند. با ساختار سریع ، قوی ، سبک و با کارایی بالا ، حتی سخت ترین سطوح را تمیز می کند. این محصول که با هر سطحی مانند پارکت ، موکت و کاشی سازگاری دارد ، از جمله محصولاتی بوده که برای نظافت همه ی سطوح بسیار مطلوب است. بوش نامی شناخته شده در دنیای لوازم خانگی و … است که با تولید جاروبرقی در سری‌ها و مدل‌های مختلف توانسته است بر سیل طرفداران برند خود بیفزاید.

جاروبرقی بوش BWD421PRO

از مهمترین دارایی های جاروبرقی بوش می‌توان به لوله خرطومی با کیفیت آن اشاره نمود؛ که بوش بر روی کیفیت آن مانور می دهد، از این رو می توان گفت وجود‌ لوله ی خرطومی کنفی از نقاط قوت این جاروبرقی یعنی بوش می باشد. همچنین وجود موتور قدرتمند و حرفه ای تعبیه شده درون این جاروبرقی قدرت عالی را به دستگاه بخشیده و علی رغم توانایی و قدرت صدایی بسیار پایین در حد 78 دسی بل را استخراج می نماید از این رو آلودگی صوتی را ایجاد نساخته و با آرامش به فعالیت خود می پردازد. فناوری High Power Air Flow را در جاروبرقی‌ بوش با عملکرد فوق‌العاده ی خود مخاطبان را در زمان جارو کشیدن و نظافت شگفت زده می سازد. جنس این لوله از نوع استیل ضدزنگ، بادوام و مقاوم در برابر ضربه، شکستگی و … است. همچنین ارتفاع لوله قابل تنظیم است بنابراین هر شخص می‌تواند متناسب با قد خود ارتفاع لوله را کم یا زیاد کند. بی‌شک جنس بدنه یک وسیله از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که تا حدی ضامن ماندگاری و میزان دوام آن محصول است.

مصرف پایین انرژی یکی دیگر از فاکتور های مهمی بود که به آن در طراحی این جارو های برقی اهمیت داده شد و توجه به این مورد را در دیگر وسایل خانگی بوش مانند یخچال فریزر بوش، ماشین های ظرفشویی و لباسشویی بوش،خشک کن بوش، مایکروویو بوش و … قبل ازهر چیز باید بگویم که محصولات شرکت بوش برای هر کسی که یکبار از آن استفاده کرده باشد، و کیفیت و کارایی آن را دیده باشد بسیار خاطره انگیز است. این شرکت آلمانی برای محصولات خود نهایت دقت و از بروزترین تکنولوژی های روز و باکیفیت ترین مواد بهره می گیرد. در ابتدا قابل ذکر است که این لوله از انعطاف پذیری مناسبی برخوردار است.

جاروبرقی بوش BGS7POW1

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.