اختلافات به نفع اوپل همچنان ادامه دارد زیرا آسترا الکتریکی می تواند با یک بار شارژ کامل 416 کیلومتر (258 مایل) را طی کند، در حالی که E-308 در هر چرخه WLTP ی،ان، 400 کیلومتر (248.5 مایل) را طی می کند. این دو مدل یک بسته باتری 54 کیلووات ساعتی با ظرفیت قابل استفاده 51 کیلووات ساعت مش، دارند. زم، که از یک ایستگاه 100 کیلوواتی DC شارژ می شود، حدود نیم ساعت طول می کشد تا باتری به 80 درصد برسد.
هجوم EV Stellantis در اروپا ادامه دارد، جایی که Opel Astra برای اولین بار در دوره 32 ساله خود بدون موتور احتراقی ارائه می شود. این خودروی کامپکت برقی که از نظر مک،کی مربوط به پژو E-308 است که در ماه سپتامبر رونمایی شد، در س،های بدنه هاچ، و واگن مشابه با پسر عموی فرانسوی خود عرضه خواهد شد. خودروهای برقی که بر اساس پلتفرمی برای خودروهای مجهز به ICE ساخته شدهاند، تقریباً شبیه همتایان بنزینی و دیزلی خود هستند.
Astra کاملاً الکتریکی که در بهار سال آینده به فروش می رسد، مکمل نسخه برتر GSe است، یک مدل هیب، پلاگین با قدرت 225 ، بخار (165 کیلووات) و 360 نیوتن متر (265 پوند فوت). گرند اسپرت الکتریک نیز در هر دو س، بدنه عرضه میشود و میتو،د تنظیمات PHEV را روی نسخههای مشابه پژو 308 نیز داشته باشید.
با تعداد زیادی خودروهای برقی جدید در افق، Stellantis به طور موثر نشان دهنده آغاز پای، برای ICE های خود در اروپا است، جایی که همه برندهای متعدد آن تا سال 2030 فقط خودروهای برقی می فروشند.