از ویدیو، اگزوز Fratzonic EV صدایی آشنا تولید می کند – صدایی شبیه به KITT از آن شوالیه سوار اما قوی تر و عصب، تر است، به خصوص وقتی دریچه گاز را باز می کنید. همچنین صدای جوی عمیقی از این منظره به گوش می رسد، اما مطمئن نیستیم که صدای بیکار خودرو EV باشد.
خوشبختانه، Stellantis وقت را تلف نکرد و ویدیویی از Charger Daytona Concept EV منتشر کرد که شامل فیلمهای دویدن است. ما ویدیو را در بالای این صفحه جاسازی کردیم.
در مورد عملکرد، دوج هیچ ارقام مشخصی را به اشتراک نگذاشته است، اما ادعا میکند که مفهوم الکتریکی سریعتر از Hellcat است. جزئیات پیشرانه Banshee نیز در دست نیست، بنابراین هنوز نمیتو،م مقایسه ای انجام دهیم. با این حال، با نشان های هلکت مانند در طرفین نشان داده شده است.
هر چند یک چیز مسلم است. هر آنچه که Dodge با عملکرد الکتریکی آینده خود آماده می کند، با لیست فعلی خودروهای برقی موجود در حال حاضر متفاوت خواهد بود. به نظر می رسد یکپارچهسازی با سیستمعامل خوشمزه در خارج فقط یک امتیاز است، که باعث می شود آرزو کنیم بیشتر ،اصر مفهومی به تولید برسند.
منبع: https://www.motor1.com/news/605004/dodge-charger-daytona-exhaust-sound/
Dodge یک شارژر الکتریکی را پیشنمایش کرده است، و بله، ما آن جناس را برای روزها (یا هفتهها) خواهیم شنید. اما در واقع، آنچه ما دوست داریم در این زمان بشنویم این است که ومفهوم وسیله نقلیه الکتریکی بی صدا به نظر می رسد.

دوج در حال حاضر نحوه عملکرد سیستم اگزوز Fratzonic Chambered را توضیح نداده است. با این حال، خودروساز گفته است که باید صدای اگزوز تا 126 دسی بل تولید کند که باید به اندازه هلکت V8 در دریچه گاز کامل باشد. پس از همه، دوج آن را به ،وان “واقعا کر کننده” و یک ماشین عضل، توصیف می کند که “صدایی که نمی تو،د تصور کنید” را تولید می کند.
59 ع، ها
Dodge Charger Daytona Concept EV که ساعاتی پیش معرفی شد، پیش نمایشی از عملکرد الکتریکی آینده این خودروساز است. علیرغم اینکه این کانسپت توسط یک موتور الکتریکی (یا موتورها؟)، یک سیستم اگزوز Fratzonic Chambered ارائه می شود که قرار است صدا تولید کند.