و این همه به لطف Multimatic است. فراری در تلاش برای ارائه بهترین کیفیت سواری و هندلینگ برای مدل کاملاً جدید خود، به Multimatic و سیستم دامپر TrueActive Spool Valve (TASV) خود روی آورد. Purosangue اولین مدلی است که از فناوری شرکت کانادایی استفاده میکند، که نوید عملکرد، ثبات و راحتی سواری نهایی را میدهد – که همگی بدون سازش ارائه میشوند.
به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!
همانطور که شرکت توضیح می دهد، دمپرهای Multimatic TASV نقش دمپرها را دوباره تعریف می کند. این ادعا می کند که دمپرهای غیرفعال و تطبیقی موجود، سیستم های واکنشی هستند که به ورودی های راننده و شرایط جاده واکنش نشان می دهند. در مقابل، گفته می شود دمپرهای TASV واقعاً فعال هستند – قادر به اعمال نیرو بر روی خودرو در پیش بینی شرایط جاده و مانورهای رانندگی
دامپرهای TrueActive برای تقویت سیستم تعلیق با توانایی ارائه همزمان آنچه راننده میخواهد، آنچه که ،تیکها میخواهند، و آنچه خودرو به آن نیاز دارد برای دستیابی به عملکرد و سطح کنترل خودرو بسیار فراتر از آنچه با تطبیق الکترونیکی امکانپذیر است ایجاد شده است. راج نیر، رئیس و مدیر اجرایی Multimatic گفت: سیستم های نیمه فعال.
اما در میان انبوهی از اطلاعاتی که با مدل مورد انتظار همراه شد، یکی از مواردی وجود دارد که نباید از دست بدهید – فراری Purosangue اولین مدلی است که از سیستم فن آوری تعلیق فعال فراری (FAST) استفاده می کند.
این فناوری واقعاً نوآورانه اوج تجربه Multimatic با بهینهسازی دینامیک خودرو، توسعه سیستم تعلیق و میرایی منحصر به فرد دریچه قرقره است که در محصولی تعبیه شده است که قابلیت بهینه در مسیر و رانندگی در جاده را فراهم میکند.»
منبع: https://www.motor1.com/news/610964/ferrari-purosangue-multimatic-truactive-damper/
دامپرهای TASV از یک موتور الکتریکی سه فاز بدون برس 48 ولتی خنک شده با مایع منحصر به فرد استفاده می کنند تا نیروی اضافی را از طریق پیچ توپ دو سرب و مجموعه گیر،س سفارشی به شفت دمپر منتقل کند. این سیستم به گونه ای کارآمد طراحی شده است که فضای بسته، وزن و اینرسی چرخشی را به حداقل برساند.
به طور خلاصه، دمپرهای TASV ادعا می کنند که همه چیز را قبل از وقوع آنها در تنظیمات بهینه تنظیم می کنند. این امر از طریق استفاده از یک موتور الکتریکی با میرایی دریچه قرقره برای تکمیل فنرهای خودرو با تحریک نیروی موازی امکان پذیر است.
از انتشار:
در فراری Purosangue، هر مجموعه محرک دمپر مجهز به یک ماژول کنترل موتور داخلی است که دستورات مستقیمی را از یک کنترل کننده دینامیک خودرو بر اساس استراتژیهای کنترلی دریافت میکند که پوشش عملکرد خودرو و راحتی سواری سرنشینان را بهینه میکند.
چیزهای زیادی برای نوشتن در مورد فراری Purosangue وجود دارد. به هر حال، این اولین مدل تولیدی چهار در است و یکی از آ،ین مدل هایی است که دارای یک V12 تنفس طبیعی است. همچنین اولین موردی است که از یک پلت فرم م،ار استفاده می کند که می تواند یک پیشرانه هیب، را در خود جای دهد. فقط آن را اولین SUV فراری نگویید زیرا بیشتر یک گرند تورر پنج در است تا یک وسیله نقلیه ماجراجویی.
14 ع، ها
32 ع، ها