در حالی که مرسدس-AMG SLS سری مشکی به سرعت 190 مایل در ساعت در اتوبان می رسد، تماشا کنید و گوش کنید

و به راحتی می توان فهمید که چرا او از این کلمات استفاده کرده است، با یک موتور 6.2 لیتری V8 تنفس طبیعی در زیر کاپوت که 622 ، بخار قدرت و 468 پوند فوت (635 نیوتن متر) گشتاور را از طریق یک موتور دوگانه هفت سرعته به چرخ های عقب می فرستد. گیر،س اسپرت کلاچ که 0.39 اینچ (10 میلی متر) پایین تر از SLS AMG معمولی نصب شده است تا مرکز ثقل پایین تری داشته باشد.

قول می‌دهم این موسیقی به گوش هر علاقه‌مند به ماشین می‌آید، پس ادامه دهید و روی پخش کلیک کنید و سپس به بخش نظرات بروید تا نظر خود را به ما بگویید.


منبع: https://www.motor1.com/news/672602/mercedes-amg-sls-black-series-autobahn-video/

فیبر کربن در سرتاسر خودرو، از پانل‌های بدنه گرفته تا اجزای مک،کی و فریم فضایی استفاده می‌شود که منجر به وزن محدود 3415 پوند (1549 کیلوگرم) می‌شود که 154 پوند (70 کیلوگرم) س،‌تر از مدل استاندارد است. اگزوز تیت،وم و باتری استارت لیتیوم یونی نیز به رژیم کاهش وزن کمک ،د.

مشخصات می گوید که سرعت 0 تا 62 مایل در ساعت (0-100 کیلومتر در ساعت) فقط 3.6 ث،ه طول می کشد و حدا،ر سرعت آن 196 مایل در ساعت (315 کیلومتر در ساعت) است، اما همانطور که مادرم وقتی پسر جو، بودم به من گفت. تا زم، که آن را نبینم باور نمی کنم، به همین دلیل است که یک ویدیوی دوست داشتنی در بالای این صفحه تعبیه شده است، جایی که یک مرسدس بنز SLS AMG سری بلک با ظاهری ،ر، با مدل معروف آلم، بدون محدودیت روبرو می شود. اتوبان توسط افراد خوب AutoTopNL.

با این حال، به سرعت به سال 2013 که برند توتونیک سری سیاه SLS AMG را عرضه کرد، و همان جرمی کلار،ون سلاح جدید پیست را به ،وان “یک ماشین جدی” توصیف کرد و گفت: “شرط می بندم که یک شوخی هم نمی شناسد. “

هنگامی که مرسدس بنز SLS AMG در سال 2010 عرضه شد، جرمی کلار،ون در Top Gear قدیمی آن را به ،وان “بهترین خودروی جهان” توصیف کرد، حتی اگر در پیچ ها کمی انگشت شمار بود، جایی که دو آلم، -دور دوست داشت دمش را به طور مداوم و مکرر بیرون بیاورد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.