راننده به نحوی از پرتاب خودرو از خاکریز 200 فوتی جان سالم به در می برد

راننده به نحوی از پرتاب خودرو از خاکریز 200 فوتی جان سالم به در می برد

رانندگی حواس پرت همچنان یک مشکل اصلی در ایالات متحده است. به گفته پلیس ایالت اورگان، اگر فقط برای یک ث،ه چشمان خود را از جاده بردارید، می تواند منجر به فاجعه شود، اتفاقی که برای یک راننده اورگان رخ داد که ماشین خود را از یک خاکریز 200 فوتی پرتاب کرد.

فیلم داشکام که در زیر منتشر شده است، لحظه ای را به تصویر می کشد که یک هوندا CR-V مدل 2023 از جاده خارج شد و مستقیماً از یک پیچ در مسیر حرکت کرد و به یک رواناب کوتاه رفت. SUV متوقف نشد، به هوا پرتاب شد و با دماغه اش به سمت پایین به سمت فضای خالی از قاب ناپدید شد.

راننده از تصادف جان سالم به در برد، اما پلیس ایالت اورگان گفت موتور 1 در ایمیلی مبنی بر اینکه راننده جراحات متوسط ​​و غیر خطرناکی را متحمل شده است. OSP در فیس بوک پست کرد که راننده خود را از هوندا خارج کرد. امدادگران از یک سیستم طناب برای حمل راننده به بالای تپه استفاده ،د، جایی که یک آمبولانس منتظر بود تا راننده را برای مداوا به بیمارستان محلی برساند.

این تصادف روز دوشنبه، 26 فوریه، ساعت 10:42 صبح در شهرستان کلاکاماس در بزرگراه 224 در ج، شرقی پورتلند رخ داد. موتور 1 گزارش پلیس را درخواست کرد، اما هنوز تکمیل نشده است. راننده نقل قولی برای تصادف دریافت نکرد.

منبع: https://www.motor1.com/news/710503/driver-survives-laun،g-car-embankment/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.