راننده جوان پس از برخورد به چاله، کندترین تصادف واژگونی در تاریخ را داشته است

مورد دوم در ویدیوی تعبیه شده در بالای این صفحه اتفاق افتاد، جایی که یک مرد جوان در حال یادگیری نحوه رانندگی در برخی از خطوط روستایی در بلومینگتون، ایندیانا بود، در حالی که پدرش بسیار آرام توضیح می داد که چه کاری باید انجام شود.

با این حال، در یک نقطه، این دو نفر در وسط یک تقاطع با یک چاله بزرگ روبرو شدند که کودک سعی کرد از آن اجتناب کند، اما چون تجربه کمی از پدال و فرمان نداشت، به نظر می رسد که او به آن دست پیدا نکرده است. تا فرمان را به همان سرعتی که باید صاف کند، بنابراین ماشین در نهایت از دیوار حائل در سمت راست جاده بالا رفت.

مثل همیشه، نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.


منبع: https://www.motor1.com/news/675877/young-learner-driver-rolls-over-crash/همه ما آنجا بوده‌ایم: یاد گرفته‌ایم که چگونه ماشین خانواده را با پدر یا شخص دیگری که روی صندلی مسافر نشسته است راندیم، و دستورالعمل‌هایی را ارائه می‌دهیم که تا آ، عمر رانندگی ما باقی بماند.

با وجود اینکه سرعت کم بود، ماشین به پهلو غلتید و شیشه را ش،ت و درس رانندگی را ناگه، پایان داد. همچنین، زبان کمی تغییر کرد، حتی با وجود اینکه هر دو آرام بودند، بنابراین برای برخی از کلمات NSFW اینجا و آنجا سر به سر کنید.

تا آنجایی که ما از ویدیو متوجه شدیم، هر دو مرد آسیبی ندیدند و موفق شدند از ماشین تصادف کرده پایین بیایند، که همیشه نشانه خوبی است. ویندوز را می توان تعویض کرد و بدنه را می توان تعمیر کرد، اما هیچ چیز مهمتر از این نیست که مردم سالم از تصادف فرار کنند.

گاهی اوقات بی عیب و نقص پیش می رود، اما گاهی اوقات اشتباهاتی رخ می دهد، و فردی که روی صندلی مسافر نشسته است، کاری نمی تواند انجام دهد، زیرا اغلب اوقات نوجوان در حال رانندگی با چیزی است که کنترل دوگانه ندارد.

این بدان م،ا نیست که تصادفات رانندگی نمی تواند سرگرم کننده باشد. در واقع، یک رویداد سالانه در آ،کا وجود دارد که در 4 جولای برگزار می شود که در آن اتومبیل ها به م،ای واقعی کلمه از ص،ه برای سرگرمی همه پرتاب می شوند. این روز به ،وان “روز آزادی، خانواده، تفریح، ایمان، دوستان و غذا” تبلیغ می شود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.